Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van 't Badhuys
Alex van der Horst
20 July 2024We gingen hier een hapje eten om van de zonsondergang te genieten. We kozen ervoor om buiten aan de picknicktafel te gaan zitten. De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij. Onze keuze viel op de oesters en calamaris. De oesters waren goed van smaak maar helaas compleet stuk gesneden. Het was duidelijk dat deze persoon niet goed wist hoe ze dubbel gekopt moesten worden. De calamaris was zo vet dat het enorm overheerste. Hallo, maagzuur! Erg jammer van deze ervaring want de locatie is eerlijk waar fantastisch.
Oane van der Heide
30 June 2024Echt heel matig. Het strandpaviljoen ziet er statig uit en dat zijn de prijzen van het eten en drinken ook, maar dat statige verdwijnt zodra het personeel komt om je bestelling op te nemen. Niet vriendelijk en weten weinig van het eten van de kaart en over het eten gesproken: duur dus, maar niks speciaals. Sterker nog: dat valt nog meer tegen. Karig belegde foccacia met doorgekookte/gebakken groente er op. De focaccia zelf was ook zeker niet ‘ambachtelijk’ maar erg droog! Gerecht past echt niet bij de allure die de toko uit wil stralen. Overigens was dit niet eens m’n eerste keer. Bij de vorige keer eigenlijk dezelfde ervaring gehad, maar de herkansing is dus ook niet geslaagd. Als je op Vlieland lekker en gezellig wilt eten moet je lekker naar de Bolder op Stortemelk gaan. Probeer de geitenkaas salade eens! (Ook als tip voor het personeel/eigenaar van het Badhuys). Oja, de sfeer… Nee zeker niet gezellig. Alles bijelkaar: Neh!
Sarah Pruis
28 May 2024Het is een prachtige locatie, een mooi terras met uitzicht op de zee en ook van binnen is het gebouw zeer modern en smaakvol ingericht. Een mooie open keuken, en een hele lange houten bar, erg mooi. Ook kun je voor het restaurant heerlijk buiten zitten op picknicktafels. Alleen hadden ze er niet bij gezegd dat ze buiten niet de bestelling op kwamen nemen. Dus wij zagen allemaal mensen steeds hapjes en drankjes krijgen, maar wij werden genegeerd. Dat was heel raar. Toen ik ernaar vroeg, werd het me uitgelegd door een vriendelijke Engelssprekende medewerkster. Het grootste gedeelte van het personeel sprak trouwens Engels, ik had het idee dat ze net ingevlogen waren en ingewerkt werden want het leek net of niemand er wat van begreep. Uiteindelijk hebben we onze bestelling doorgegeven, maar we kregen eerst het brood en toen dat eenmaal op was ons drankje, en toen moesten we weer heel lang wachten op ons eten. Ik had de paella, nou ja het was te eten maar daar was alles wel mee gezegd. Het was te zout en de zeevruchten kwamen uit de vriezer. Er zaten zelfs stukken koolvisfilet tussen die ik nog herken vanuit mijn studententijd omdat die heel goedkoop waren. Haha nou ja mijn maag zat vol maar later die avond werd ik misselijk. Mijn vriend had saté, erg droog en de satésaus was niet lekker. Nou goed, we zaten er mooi en de buik zat vol, maar voor 75 euro had ik wel iets meer verwacht van het eten.
Mark Sprenger
2 May 2024Slechte ervaring hier gehad. We zijn met z’n achten gaan lunchen. Bestellen ging best vlot maar moesten erg lang wachten tot de gerechten werden geserveerd. Toen eenmaal werd geserveerd miste er een broodje. Moest zelf richting de keuken lopen om dit aan te geven want de serveerster had niets door. Het broodje zou er gelijk aankomen. Die kwam dus pas nadat iedereen zijn eten al op had. Geen excuses erbij, niets. Om ons heen allemaal lege tafels die niet afgeruimd werden en onze tafel werd natuurlijk ook niet afgeruimd. Het broodje zelf is ook aan de karige kant voor 17,50. Bij het afrekenen stond er zelfs een broodje teveel op de bon! Ongelooflijk. Koffie zijn we maar ergens anders gaan drinken. Een manager mag hier hard aan de bak. Zonde van zo’n mooie locatie.