Eemshotel reviews

Zeebadweg 2, 9933 AV Delfzijl, Nederland
image
1.2 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

0.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

20.00%

1

80.00%
Over Eemshotel

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Eemshotel in Delfzijl

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Eemshotel

image
Safe Moon
8 September 2024

Als je wat komt eten/drinken verwacht maar dan dat je minimaal half uur op de luie bedienning moet wachten en als je pech hebt moet je zelf naar binnen bestellen zoals ik, waardeloze werknemeners en bedrijf! Werknemers zijn zeer onervaren en doen wat ze willen, gewoon waardeloze mensen zonder ervaring.

Delen Delen
image
Simon Gorter
1 September 2024

Lang wachten op het terras om een bestelling door te kunnen geven. Eerst maar thee en koffie. Na 10 minuten komt hetzelfde meisje nog eens langs, of we misschien iets willen hebben... 😫 Koffie en thee? O, er staat niets in de computer... Nee, dat had je er zelf in moeten zetten, muts! Na 25 minuten dus maar weer vertrokken, zonder iets gedronken of gegeten te hebben. Hoe kun je zoiets simpels zo verkloten?

Delen Delen
image
Joyce
1 September 2024

We hebben hier gegeten. Beetje sjofel terras, maar wel een leuke plek, dus wilden we een gokje wagen. De tafels waren niet afgenomen en daar moesten we om vragen. We kregen een kaart (vol spelfouten) waar we uit konden kiezen. Ik koos 3 verse vis van de afslag. Dat had ik beter niet kunnen doen. De vis was niet vers, er zat geen smaak aan en de saus was zurig. Tot onze verbazing zagen we een schaal met verse mosselen voorbij komen. Bleek dat ze voor binnen een totaal andere kaart hebben dan voor buiten. Dit was ons niet verteld, ook niet bij het reserveren. Achteraf nog even naar het toilet geweest, waar dus geen toiletpapier bleek te zijn. Wat een pauperrestaurant….

Delen Delen
image
Joyce S
28 August 2024

Drinken liet lang op zich wachten. 2e ronde drinken mistte de helft van het drinken. Navraag gedaan over de rest van het drinken en dat zou zo komen, maar dat is nu nog onderweg. Bestek werd pas na het eten gebracht. Kinderen kregen geen bestek. Één tafelgenoot kreeg geen eten, maar uiteindelijk na navraag werd het alsnog geregeld. Persoon kon pas eten toen de rest al was uitgegeten. Het eten was wel ok, daarom 2 sterren. 'Sorry' of 'excuses' komen niet in hun woordenboek voor.

Delen Delen
image
Benjamin Davids
1 August 2024

Heel asociaal behandeld op het terras. De serveerster was uitgebreid aan het kletsen met gasten. Aangezien we niet geholpen werden en niet veel tijd hadden, ben ik naar binnen gelopen om te vragen om 2 drankjes. Ik werd weer verwezen naar de serveerster buiten. Terwijl ik heel rustig vroeg om 2 drankjes voor ene bepaalde tafel reageerde ze al met: doe maar rustig hoor. Ik was echter rustig en toen ik aangaf dat ik een andere tafel zag die bediend wou worden werd ze heel onredelijk. “RUSTIG MAAR HOOR, wil jij mijn werk overnemen.. hier neem dit apparaatje maar…” ik ben rustig gebleven en aangegeven dat ik dit niet prettig vond. Vervolgens kwam ze de drankjes brengen met een hele vervelende houding. Vreemd. Ongastvrij en vooral heel ongemakkelijk.

Delen Delen