Sushi Chef Noord reviews

Jan Gijzenkade 179, 2025 MA Haarlem, Nederland
image
3.4 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

40.00%

3

0.00%

2

40.00%

1

0.00%
Over Sushi Chef Noord

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 17:00–21:00
  • Woensdag: 17:00–21:00
  • Donderdag: 17:00–21:00
  • Vrijdag: 17:00–21:00
  • Zaterdag: 17:00–21:00
  • Zondag: 17:00–21:00

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Sushi Chef Noord in Haarlem

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Bij een slechte beoordeling goed en uitgebreid beschrijven wat er volgens u misgaat. Boze reviews worden niet geplaatst.
Door op "Plaats review" te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Sushi Chef Noord

image
d d
27 April 2024

Ik had een maki mix besteld en in de opmerking gevraagd of ze de zalm- en tonijnmaki's konden vervangen door avocado en krab vanwege mijn allergie voor zalm en tonijn. Ik kreeg een telefoontje waarin werd gezegd dat ze slechts één soort maki konden aanpassen. Aangezien vis duurder is, lijkt dit in hun voordeel te zijn. Los daarvan denk ik dat als iemand allergisch is, het niet zo moeilijk zou moeten zijn om aan het verzoek te voldoen, omdat de klant er niets aan kan doen. Daarnaast is de bezorgtijd altijd veel te lang en krijg ik erg weinig sojasaus en gember bij de bestelling. Erg jammer zal de laatste keer zijn.

Delen Delen
image
Michiel Schuijer
15 April 2024

Goede sushi, ruime keuze en leuke specials naast de vaste menus. Probeer ook eens een boba (bubble)tea, losse warme gerechten en haal zelf af voor extra voordeel (stempels).

Delen Delen
image
Jimmy
24 September 2021

Het is de eerste, maar ook meteen de laatste keer dat ik hier sushi bestel. 2uur wachten op een bestelling kan echt niet. "Het is druk" excuus is niet relevant. Je kan thuisbezorgd ook een half uur of langer op pauze zetten ipv alles aannemen. Maarja iets met kwantiteit over kwaliteit van de bestelling. Kortom schandalig

Delen Delen
image
Michel Nijsten
20 July 2021

Vandaag besteld om rond 18.30 te laten leveren omdat ik pas om deze tijd thuis ben van werk. Om 18.00 uur wordt de bestelling geleverd. Mijn vrouw neemt de bestelling aan. Ik kom om 18.30 uur thuis en de warme gerechten zijn koud. Gebeld met Sushi-chef en mijn klacht aangegeven. Excuses op de eerste plaats, er zullen nieuwe warme gerechten uw kant op komen, zei de medewerker. Prachtig dat dit zo wordt opgepakt en afgehandeld. Bedankt.

Delen Delen
image
Ben Suitela
16 June 2021

Afgelopen week een slechte ervaring gehad, maar na klacht te hebben gemaild een nieuwe Urimaki box deluxe aangeboden gekregen ter compensatie. Deze smaakte zoals het moet zijn. Erg sportief opgepakt Sushi Chef Haarlem Noord!! We hebben heerlijk gegeten! Ben S.

Delen Delen