Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Mr. Sushi Delfzijl

Manuela
4 July 2024Slecht. Eten kwam 3 uur later. 3 keer gebeld dat er werd gezegd het is er bijna, 2 keer nadat de telefoniste dat zei na 3 kwartier weer gebeld dat het er nog niet was. Had het ruim voor die tijd besteld. Ik zou gebeld worden door de manager, natuurlijk niet gebeld. Had dit ook niet verwacht aangezien ik las dat dit normaal was bij mr. Sushi. Dit was de 2e keer dat ik hier heb besteld en dat het zo ging. Voor mij niet weer.

Stephanie Kanon
6 June 2024Bestelling gedaan (18.30uur) wat bij ophalen nog niet klaar was, pas half uur later was het klaar (inmiddels was het 19.55 uur) Bij thuiskomst bleek de helft te missen, gebeld en na wat gedoe konden ze toch nog de missende producten leveren, zou ongeveer 20 tot 30 minuten duren. Na 45 minuten nog niks (inmiddels 21.00 uur). Na 5 minuten kwam dan toch de bezorger en wederom was het nog niet compleet, de warme producten waren niet meer warm te noemen. Toch nog maar weer een belletje gepleegd. 'Owh ja mevrouw dat ligt hier nog, het komt er direct aan' (was officieel een warm gerecht), bij aankomst dus koud. Uiteindelijk was het 21.15 uur dat alles binnen was. De volgende dag dit verhaal op de mail gezet, tot op de dag van vandaag nog geen enkele reactie van Mr. Sushi mogen ontvangen.

Ine Wubs
3 June 2024Een weekje geleden sushi laten thuisbezorgen. Ondanks de vele recensies over de lange wachttijd toch maar besteld. Ik had aangegeven dat het er om 7 uur zou zijn, en precies om 7 ging de deurbel. De sushi zelf was echt heel erg lekker! Ik ga zeker vaker bestellen bij deze toko!! Ps: leuke bezorger!

Saltylelele
23 May 2024We hebben een bestelling geplaatst rond 17:30. Intussen is het bijna 20:00, met nog steeds geen eten. Telefonish zeggen ze dat het druk is, maar ondanks dat is er geen order-stop. Raadt sterk af hier ooit te bestellen, je kan nog beter naar Groningen gaan, daar sushi halen en terug gaan, en dan nog heb je eerder eten.

C Udema
14 May 2024Afgelopen zondag sushi besteld voor het hele gezin. Ik heb een tijd ingevuld en werd na het verlopen van die tijd gebeld dat ze er mee bezig gingen en het dan gelijk bezorgd zou worden. Anderhalf uur later heb ik gebeld waar het nou bleef. Het was onderweg ik kreeg excuses en de baas zou me s avonds bellen. Ook de bezorger gaf aan dat ik s avonds nog door de baas gebeld zou worden. Het is nu dinsdag en ben nog steeds niet gebeld. Het eten was verder goed maar kleine 2 uur te laat en ik vind het slecht dat er geen contact is opgenomen zoals beloofd!