Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van FEBO Zoetermeer - Oostwaarts

Hshwhw Bwhwhw
12 August 2024Heb daar een minuut gestaan niet geholpen nog een woord of groet van de man van de zaak. Hij liep daar heen en weer voor mij neus geen enkele woord. Was voor mij 1e keer hier wist gelijk wat voor type zaak dit was. Ben direct weg gelopen zonder iets te bestellen direct naar brammetje gelopen wat een service en vriendelijkheid en respect van de werknemers daar en heerlijke patat.

anisha AAG
28 May 2024De man die er werkt ( nico ) is erg onprofessioneel, je wordt slecht / niet eens geholpen, hij behandelt je als een klein kind en behandelt je zeker niet als een klant! Hij heeft er voor gezorgd dat ik hier nooit meer zal eten. Een horeca tent runnen met 0,0% zin heeft geen nut. Zijn opmerkingen schieten ver uit de beugel maar daar trekt hij zich allemaal niets van aan. Hier eten is NIET aan te raden tenzij je je dag binnen 5 seconden verpest wilt hebben :).

pp
28 May 2024Onbeschofte medewerker die onnodige opmerkingen maakt wanneer je je bestelling doorgeeft. Je wordt niet gegroet en wordt afgesnauwd. Deze man is zo onaardig dat je, wanneer je zo een trek hebt in het eten, je alsnog niet gaat omdat hij je dag zodanig kan verpesten! Als je geen zin hebt in je werk, zoek wat anders.

wolf Dragoon
18 May 2024Bestelling is niet goed opgenomen, Hetgene wat ik besteld heb krijg ik fout. Namelijk: > Ik had 1 losse frikandel en 1 broodje frikandel mayo/pinda. Ik heb in plaats van 1 frikandel speciaal gekregen, de tweede ontbreekt. > telefonisch niet meer bereikbaar vóór half 8, terwijl jullie open zijn tot 8 uur.

Saskia de Groot
3 May 2024Wow ik schrijf niet snel een review, maar zojuist de meest slechte ervaring ooit gehad. En dat terwijl ik hier niet eerder ben geweest. Er staan al eerdere reviews over wat voor een botte hork deze man is. Groet je inderdaad niet eens als je binnen komt. Vervolgens vraag ik om een burger, maar met een andere saus. Krijg als minachtende en kleinerende opmerking dat ik dan ‘ook wat anders had kunnen bestellen heh’, vooral met de blik er nog bij. Ik excuseer mij nog dat ik de sauzen daar niet ken, maar hij kijkt mij aan alsof ik een kleuter ben. Als ik hem vraag waarom hij mij zo behandeld, ben ik degene die raar doet. Wauw wauw wauw, ik hoop dat deze man zich eens gaat bedenken wat horeca (zoals service en klantvriendelijkheid) is en hoe met klanten (maar mensen in het algemeen?!?!) om gaat.