Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van GYROS BOUTIQUE

Irina Rucinskiene
7 June 2025De levering en kwaliteit zijn de laatste tijd echt schandalig. Tijdens Oud en Nieuw hadden we gasten over de vloer, alles stond klaar, maar het eten kwam gewoon niet. We hebben helemaal niets ontvangen. Daarna heb ik drie dagen moeten wachten op een terugbetaling, waardoor ik ook nergens anders meer kon bestellen. Pas later bleek dat jullie niet eens open waren, terwijl de website wél bestellingen bleef aannemen alsof er niks aan de hand was. Na dat fiasco heb ik maandenlang niets meer besteld. Maar nu, bijna een half jaar later, besloot ik jullie toch nog een kans te geven… en opnieuw ging het mis. Gasten uitgenodigd, iedereen zat te wachten – en weer géén eten. Waarom? Jullie restaurant bleek gesloten voor verbouwing. Maar opnieuw bleef de website gewoon open en namen jullie doodleuk bestellingen aan. Ik schaamde me kapot tegenover mijn gasten. Hoe kan het dat een bedrijf zó nalatig is? Als jullie niet eens in staat zijn om je website tijdelijk offline te halen wanneer jullie gesloten zijn, hoor je simpelweg niet in deze branche thuis. Ga dan alsjeblieft gewoon op de markt staan met je eten, maar laat klanten niet telkens in de steek en stel ze niet voor schut. Ik bestel hier nooit meer. Echt onacceptabel.



