Wawburger reviews

Pieter Vreedeplein 170, 5038 BW Tilburg, Nederland
image
1.8 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

0.00%

1

80.00%
Over Wawburger

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 12:00–23:00
  • Dinsdag: 12:00–23:00
  • Woensdag: 12:00–23:00
  • Donderdag: 12:00–00:00
  • Vrijdag: 12:00–00:00
  • Zaterdag: 12:00–00:00
  • Zondag: 12:00–23:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Wawburger in Tilburg

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Wawburger

image
DJ TERROR
3 September 2024

Beste eigenaar hierbij wil ik graag formeel mijn teleurstelling en ongenoegen uitdrukken over mijn recente ervaring bij uw etablissement. Volgens de informatie op uw website worden er bij de aankoop van een portie van 3 tenders 1 sauz naar keuze aangeboden. Echter, bij mijn bezoek bleek dit aanbod niet te gelden, wat mij ten zeerste teleurstelde. Bovendien was ik verbaasd over de buitensporige wachttijd voor mijn bestelling. Het duurde 15 minuten om slechts drie tenders klaar te maken, terwijl het op dat moment niet druk was in uw zaak. Deze onnodig lange wachttijd heeft mijn ervaring verder negatief beïnvloed en roept vragen op over de efficiëntie van uw keukenprocessen. Toen ik deze discrepantie en mijn frustratie over de wachttijd bij een van uw medewerkers aan de orde stelde, werd mijn bezorgdheid niet serieus genomen; integendeel, ik werd uitgelachen. Dit gebrek aan professionele klantenservice heeft niet alleen mijn ervaring negatief beïnvloed, maar heeft ook mijn perceptie van uw merk en uw belofte van klanttevredenheid aangetast. Bovendien was ik verbaasd te ontdekken dat er een extra bedrag van €2,- in rekening werd gebracht voor de sauzen, die als "niet zo Waw" werden beschreven op uw menu. Dit was zowel misleidend als onrechtvaardig, vooral omdat de kwaliteit van zowel het eten als de sauzen ver onder mijn verwachtingen bleef. Ik wil benadrukken dat dit mijn eerste en laatste bezoek was aan uw zaak, voornamelijk vanwege de misleidende advertenties, de ondermaatse kwaliteit van zowel het product als de klantenservice, en de inefficiëntie van uw bedrijfsvoering. Ik hoop dat u deze kwestie serieus neemt en maatregelen treft om de kwaliteit van uw dienstverlening en producten te verbeteren, zodat toekomstige klanten niet dezelfde teleurstellende ervaring hoeven te ondergaan. Vond je deze review nuttig en/of deel je dezelfde mening? Laat het Wawburger dit weten door op mijn 👍 te klikken!

Delen Delen
image
Agron
29 August 2024

Na een half uur wachten op mijn eten ben ik eens gaan navragen, of de kip nog geslacht moest worden. Wat bleek? Ze waren het gewoon vergeten. Vervolgens was het eten binnen twee minuten klaar. Hotwings waren gwn even opgewarmd en hup naar ons! Een excuus zou op zijn minst gepast zijn.

Delen Delen
image
Patricia Vandebroek
17 August 2024

Zeer slecht Zo ziet het er naar uit. Niet eens hamburger broodje En zeer onbeleefd klanten werden weg gestuurd omdat ze gingen sluiten die aan een tafel zaten

Delen Delen
image
Jennifer van den Heuvel
7 June 2024

😠 Ik ging op advies naar Wawburger omdat je daar gratis naar het toilet zou kunnen. Bij binnenkomst gaf ik aan darmpatiënt te zijn en vroeg ik vriendelijk waar ik het toilet kan vinden. De dame achter de balie reageerde vrij nors met de woorden '€1 betalen of je moet iets bestellen!' Dus gaf ik nogmaals netjes aan dat ik darmpatiënt ben en het bijna niet meer vol houd. Waarop ze, op een nog fellere manier zegt; 'u moet €1 betalen of iets bestellen!' En bleef op een asociale manier aan haar kassa scherm staan tot ik dus wat zou bestellen. Nou nee dus!! Ik bestel hier nooit niks als ik zo wordt benaderd. Ik vind het heel slecht, dat als je netjes de vraag stelt om gebruik te maken van het toilet en daarbij ook nog eens darmpatiënt bent, op zo'n manier wordt behandeld. Dit voelt voor mij extra gestraft door mijn ziekte. De service mag wel anders als je het aan mij vraagt.

Delen Delen
image
Eav Shop
26 April 2024

Ik kom hier graag naar toe voor hotwings en chickenburgers. Eerlijk! Tot nu toe geen spijt van. Hotwings qua smaak 10x beter als KFC de laatste tijd… de team in Tilburg Bezig.

Delen Delen