Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Bistro de Comedie

BV
20 August 2024Beste team en eigenaren, Teleurgesteld!! Mijn score is helaas onze ervaring van de laatste 5 bezoekjes. Wij komen regelmatig met zijn tweeën uitgebreid lunchen. We besteden hier vaak rond de 150 euro maar dit zou voor het commentaar niet uit mogen maken natuurlijk. Wij merken al enige tijd dat de houding van het team een arrogant toontje heeft. Eerlijk is eerlijk moet ik beamen dat je er fantastisch lekker kan eten. Complimenten aan de keuken. Maar helaas merk je dat het team een houding heeft van : terras zit toch wel vol, met of zonder jouw…… Vandaag dachten we toch nog een kans te geven. We vroegen eerst aan de dame op het terras of we een tafel konden krijgen voor een uitgebreide lunch. Ze haalde haar schouders op en ging verder met haar werk. Totale desinteresse maar goed, ik gaf niet zomaar op. We deden poging 2 en vroegen vriendelijk haar collega of we alsjeblieft een tafel konden krijgen. Zonder maar een antwoord vervolgde ook deze zijn weg en liet ons zo’n 5 minuten staan wachten. 1 ster recensies plaats ik in principe nooit want zeg liever rechtstreeks wat me wel of niet bevalt maar daar was geen interesse in. Wel herken ik enorm een geval bedrijfsblindheid en moeheid in deze zaak. Gezien de locatie wordt het team geenszins gemotiveerd om er echt te zijn als gastheer of gastvrouw. Dit geeft een bepaalde houding en arrogantie met zich mee die het bedrijf zeker niet siert. Wij merkte al ons vorige bezoek dat er zelfs bij het geven van een flinke fooi er nauwelijks reactie komt. Hiermee beledig je in principe je gasten. Zelfs bij het ontvangen van 10 cent bedank ik mijn gasten nog vriendelijk. Team en eigenaar……. Horeca is niet enkel een hapje en drankje serveren maar is een belevenis waar kwaliteit en gastvrijheid samen komen. Eten en drinken kan je in principe overal en zelfs thuis. Waarom ga je naar een restaurant? Team, vraag jezelf dat eens af en vraag jezelf af hoe jij geholpen wenst te worden in een restaurant. Ongetwijfeld niet zoals je zelf gasten ontvangt. Weet er alles van. Gaat dat altijd goed ? Nee, absoluut niet maar zou ten zeerste aanraden om de misplaatste arrogantie de deur te wijzen. Dacht eerst laat maar gaan zo doen ze altijd hier maar zelfs mijn dicht van 12 vroeg aan mij waarom ze zo onvriendelijk en ongeïnteresseerd waren. Het zijn de gasten immers die alle facturen en dus ook personeel betalen en niet andersom. Juist na de covid periode moet horeca wakker geschud zijn lijkt me en back to basic gaan. Weer besef hebben dat gasten komen voor gastvrijheid. Geloof me maar, we weten er alles van. Komen helaas niet meer terug. Met vriendelijke groet,

Mit Mit
21 April 2024We wilde hier gaan lunchen na een lange wandeling. Tijdens het wandelen hadden we een flesje water gekocht. Nog voordat we plaats hadden genomen werd ons verteld dat we het flesje water moesten weggooien en bij hun een glas water konden kopen. Ondanks dat we niet van plan waren om er van te drinken en juist bij hun iets te eten en drinken wilde bestellen. Nog nooit meegemaakt dat de eerste woorden van een ober niet ‘goedemiddag’ of ‘welkom’ waren, maar direct de huisregels werden opgedreund.


Harold de Roij
27 April 2023Op een verwarmd terras in hartje Maastricht een heerlijke cappuccino en rijstevlaai mogen nuttigen. Ideaal om bij aankomst in Maastricht even op te starten en op het Onze Lieve Vrouwenplein bij Bistro De Comedie de sfeer van Maastricht meteen weer te proeven.
