Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Piet Zoomers Modemall Wilp


Wiljanne Liebrand
11 July 2024Had online iets besteld en per telefoon gevraagd of ik het in de winkel kon retourneren, had de verpakking weggegooid maar prijskaartje en online kassabon nog wel en ja geen probleem dat kon. Uurtje rijden maar oké, Bij de service balie een aardige dame die ik uitlegde dat ik telefonisch contact had gehad en ze was zeer behulpzaam jammer dat ik haar naam niet weet, komt er een andere dame en zei ik had u aan de telefoon en heb gezegd u moet een papieren bon hebben dus zelf uitprinten (niet gezegd, echt niet) was niet erg aardig en zeker niet behulpzaam de andere dame zei ik ga het even printen als u mij de kassabon doorstuurt en ja zo gedaan erg aardig dus en ik blij dat deze dame er was anders erg onvriendelijk en niet geholpen. Verder iedereen zeer aardig die ons hielp in de winkel en de koffiecorner.

FLEX SUPPORT BY INGE
26 June 2024Vandaag even langs geweest leuke poloshirts gekocht van NZA. Voor mannen een mooie collectie en leuke verkopers. Maar voor de dames... ik werd te woord gestaan door een half Duits sprekende dame die ronduit onbeschoft was. Op een vraag van mij over (niet) afgeprijsde artikelen van een het merk 10 Days, kreeg ik het antwoord. Dat is uw probleem. Een dikke no go!!

Nick Harberink
19 June 2024Wat een waardeloze service van een zogenaamd ''gerenommeerd' bedrijf. Onlangs in Den Bosch een aantal artikelen gekocht. (Mooie winkel) Tot volle tevredenheid overigens. Behalve 1 shirt die na 1 keer wassen totaal geen pasvorm meer heeft en niet meer te dragen is. Heb het shirt moeten opsturen (naar Wilp) en krijg hem doodleuk teruggestuurd met de opmerking dat ze hem op een ander shirt hebben gelegd en geen verschil zien. Daarbij ook nog de opmerking over was-instructies ( die overigens zijn aangehouden ). Als je zo met klanten omgaat verdien je wat mij betreft niet eens 1 ster. Na 3 weken nog steeds geen antwoord ontvangen van deze winkel. Inmiddels contact gezocht met de leverancier die hier uiteraard ook niks aan kunnen doen, maar wel contact gaan zoeken met de winkel om het op te lossen. Piet Zoomers bedankt voor je reactie / service...

Grace Aalders
10 May 2024Deze 3 sterren zijn het gemiddelde, dankzij de kledingafdeling is het toch 3 sterren geworden. Het restaurant was de teleurstelling, rond 13.00 uur 10 mei: wij bestellen een borrelplank voor 2 personen met, zoals op de kaart staat, warme en koude gerechten. Toen wij hem kregen waren het alleen koude gerechten. Ik ging het vragen aan de oudere dame, zei ze nee hoor is alleen koud. Ik liet haar de kaart zien en zij zei nou dan kunt u er een paar bitterballen bij krijgen, want dit is voor mij helemaal nieuw 🙈 en op de kaas van de borrelplank zat schimmel.