Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van AnyTyme De Pleiaden b.v

Piet
7 August 2024Helaas kan ik geen ervaring geven over het eten, ben niet zover gekomen om een bestelling te plaatsen. Het is nu al een paar keer voorgevallen dat ik ruim voor de sluitingstijd aankom, en dat het pand al gesloten is. Volgens de website is de sluitingstijd 19.00 uur. Maar om 18.40 uur wers voor mijn ogen de tent dichtgegooid. Direct gebeld om te vragen hoe het precies zit. Helaas werd er niet meer opgenomen, termijn ze wel aanwezig zijn. Ik stond er letterlijk voor het pand toen ze de deur dicht deden. Ongeveer week later nogmaals poging gewaagd. Echter wederom hetzelfde. Weer snel dicht en niet meer telefonisch te bereiken. Voor de service, bereikbaarheid en openingstijden kan ik maar 1 ster geven. Het eten kan ik niet beoordelen, en ga ik ook niet doen. Ga het niet nogmaals proberen. p.s. ik zat nog even de reviews te lezen, maar ik zie dat jullie niet tegen kritiek kunnen. Op slechte reviews wordt apart/geërgerd gereageerd. Vindt dat toch ook zeer onprofessioneel als je een bedrijf wilt hebben, hou het netjes en neem de reviews/feedback mee. Ook al kan het soms niet leuk zijn of niet kloppen, laat het altijd positief benaderen voor een professionele indruk i.p.v. als een klein kindje in een hoek gaan jammer en gaan schreeuwen. Doe met deze review ermee wat je wilt, zie het als een tip/feedback . Doe je er niets mee, ook prima. Maar laat je van een goede en professionele kant zien en niet direct reageren alsof ik het verkeerd doe en begrijp.😉 Toch veel succes gewenst met de zaak en hopelijk is het eten van goede kwaliteit waar ik helaas niet van heb kunnen genieten.

harold de koning (dj deliria)
6 August 2024Ik ben al bij verschillende anytime zaken geweest dit is de eerste waar ik niet meer terug kom... De enigste die geld vraagt om binnen. Te mogen zitten slappefriet en een portie formaat om te jankEn en aan de reactie van de eigenaar heeft hij geen respect voor betalende klanten ... Zo is dat mijn niet geleerd op de hotel school ... Iedere gek kan een zaak openen maar dat houd niet in dat je er goed in bent ..


