Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Mr. Sushi Zwolle

Kim Pelle
29 August 2024Eten was top! Maar ik belde voor sushi en degene aan de telefoon klonk heel ongeïnteresseerd. Toen ik het eten afhaalde werd ik geholpen maar ik werd niet aangekeken. Er werd gewoon naar de grond gestaard tijdens het praatten. Daarbij toen we het wouden opeten (in de auto want we komen niet uit Zwolle.) zat er maar 1 paar stokjes in. Ik had 3 dingen besteld. Waaronder een pokebowl. Dus werd niet heel handig eten..

Marith Pastoor
26 August 2024Voor 70 euro aan sushi besteld en een bezorgtijd van half 9 gekozen op de eigen website. Ik kreeg om 10 voor half 9 een bericht, dat de sushi onderweg was. Na 2 keer bellen, werd de sushi pas om 10 over 9 bezorgd. De vrouw aan de telefoon was heel erg onvriendelijk en brutaal toen ik aangaf dat ik baalde, dat het zo lang moest duren en dat ik bang was de sushi wel een beetje verlept zou zijn na zo'n lange rit. Toen ik eenmaal het doosje opende was alle sushi naar 1 kant gezakt en over elkaar heen gerold (zie foto). Er was niet voorzichtig mee omgegaan en heeft bijna een uur lang in de box van de scooter gezeten. Zo smaakte het ook.. heel teleurstellend en een hele slechte ervaring met mr. Sushi Zwolle!

Rosa Martins
24 August 2024Ik kwam eten bestellen in de zaak, het begon al goed want we werden niet gegroet. Ik begon het menu maar te bekijken, terwijl ik dat deed werd een bezorger uitgekafferd door een leidinggevende/ collega. Ze sprak hem aan met ‘kil’, nou dat vind ik geen manier van je collega’s aanspreken, dat is gewoon onprofessioneel. En al helemaal als er een klant voor je neus staat. Toen werd er ‘hoi’ tegen me gezegd. Het klonk alsof ze werd gedwongen om dat tegen me te zeggen. Ik stond er nog een tijdje en na een kwartier konden ik mijn bestelling plaatsen (!???). Ik was daar met een kennis van me. Zij wilde na mij bestellen, maar dat duurde ook weer een kwartier. Toen werd gevraagd of de mayo apart mocht werd er ook weer met een attitude gereageerd. Toen moesten we nog wachten, en er werd nog steeds gediscussieerd, en ook gescholden. Vond ik weer onprofessioneel. ondertussen kwamen er ook andere klanten, en op de een of andere manier waren de 7 mensen na ons ook weer weg tegen de tijd dat onze bestelling kwam. De twee medewerksters die bestellingen opnemen moeten hoognodig een cursus gastvrijheid nemen, want ik kom niet meer terug. Het eten was wel lekker. Daarom nog een extra ster.


A Sam
29 June 2024Ik had de crispy sushi besteld. Deze was in zijn geheel gefrituurd, dat had ik niet verwacht. Er stond idd 'fried' achter, wat ik niet gezien had. Om eerlijk te zijn, dit is geen aanrader.. de smaak gaat echt daardoor verloren en heb het dan ook niet opgegeten, veel te vet. Maar smaken verschillen. Het potje chilisaus was open gegaan en alles zat er onder. Dit kan gebeuren. De bezorger was erg vriendelijk!