Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Restaurant Orange

Gerard Jansen
25 December 2024Slecht ,binnenkomt slordig. Eten smakeloos of smaakoverdracht Eten die je kunt opscheppen koud. In de mayonaise ( schaal) bleek een vieze lepel te zitten. Pizza daarzat een kind aan elk stuk zijn hand op te drukken terwijl bediening toe keek. Voor ijs ook vieze lepels. Geen vriendelijk personeel die je tafel afruimd. Nee , de pris is hetniet waard en om lekker te etenkun je beter naar iets anders gaan!

Gerard Jansen
25 December 2024Binnenkomst : rommelig. Eten : koud ,smakelijk , salades of slaatje : zuur , waterig , ik denk zou per emmer ingekocht. Sushi : aan de kant geschoven.smakeloos Nee , eerste en laatse keer. Er zijn betere restaurants in de buurt met het zelfde concept , goedkoper en niet tijdsgebonden ondanks 2 uur genoeg is. Uitzicht , geweldig : op een parkeerplaats. Bedienend personeel voor het ophalen van je gebruikte bord : zeer onvriendelijk.



Yvette
20 May 2024Makkelijk te vinden en voldoende parkeermogelijkheden. Rommelig ontvangst, andere klanten die weg wilden, hierdoor kreeg de gastheer een grote error. Wij kregen een prima tafel aangewezen met uitzicht over de parkeerplaats. Eenmaal bij de tafel aangekomen werden wij aan ons lot overgelaten. De indeling was niet erg duidelijk en we moesten zoeken naar het drinken. Toilet was daarin tegen erg goed aangegeven. Het eten was ondermaats. We begonnen met de bami en noedels, deze waren erg smaakloos. Tevens viel het op dat in al deze gerechten exact dezelfde ingrediënten gebruikt zijn. Naar ons inzien weinig variatie in etenswaren. Het vuile servies werd op een onvriendelijke manier van tafel weggegrist. Tweede ronde gingen we voor het kindermenu, aangezien de sushi tafel bijna leeg was. Hier hebben we aardappeltjes, frikandel, loempia, kerriedriehoekjes en een stukje mais gehaald. Het eten was erg koud en taai, goed te merken dat dit al lange tijd lag. Hierna nogmaals wezen kijken bij de sushi tafel, deze was tussendoor ook niet meer bijgevuld. Om deze reden gingen we toen over op een pannenkoek, het duurde enige tijd voordat een medewerker ons opmerkte en de pannenkoek ging bereiden. Deze was hier blijkbaar niet erg vaardig in en het beslag stond ook lange tijd buiten de koeling. Tegelijkertijd een stukje pizza gehaald, deze was ontzettend taai en hard, de kaas was niet te herkennen, leeg op een laagje plastic. Aan tafel bleek dat het bestek totaal niet scherp was, of lag dit aan de pizza? Het was niet mogelijk om een stukje van de pizza af te snijden, zo hard als steen. Hiernaar maar doorgegaan naar de toetjes, bij gebrek aan beter. Hier aangekomen was ook duidelijk dat alles lange tijd stond, het “verse” fruit bleek niet vers, zo te zien aan bijvoorbeeld de uitgedroogde watermeloen. Een uur voor sluitingstijd merkten wij al dat het personeel druk aan het opruimen was, dit geeft een gehaast gevoel. De bordjes van de verschillende gerechten klopten vaak niet met het gerecht waar het bij stond, dit roept veel verwarring. Prijs kwaliteit verhouding is ronduit bagger.