Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Sakura


lonneke jansen
2 February 2024We bestellen een aantal keer per jaar hier, normaal gesproken altijd tevreden. Dit maal was de zak nat geworden waardoor hij bij bezorging scheurde en de inhoud op de grond lag. Dit kan soms gebeuren.Normaal gesproken klagen we nooit. Dit keer gebeld en uitgelegd wat er was gebeurd. Even later stonden ze voor de deur na het zien van de gescheurde zak kregen we de gesneuvelde producten nieuw met excuses. Fijn dat er nog bedrijven zijn die netjes met hun gasten om gaan.


Bernardien Rollema
24 March 2022Na een lange tijd en diverse mailtjes met korting toch maar weer wat bij jullie besteld vandaag. De vorige keer had ik nl ook al een klacht over de ossehaasrol. Nu echter stik ik bijna in mijn eten omdat de zalm niet goed is nagekeken op graten. Zie foto. Dit en het feit dat het eten een half uur te vroeg wordt bezorgd heeft mij ervan overtuigd geen bestelling meer te plaatsen bij jullie.

vanderpan
17 September 2021Na twee eerdere bestellingen die zeer smaakvol waren, was de laatste order absoluut verschrikkelijk. De website bleek vernieuwd, maar na ontvangst van de order dachten wij even bij de verkeerde besteld te hebben. De soja-saus was verschrikkelijk zout. Gelukkig hadden wij zelf nog een flesje in de koelkast. De sushi waren allemaal vlak van smaak. En zelfs de gefrituurde gerechten waren niet gelukt; Slap en niet op smaak. Al met al zag het er niet verzorgd uit. De gerechten leken stuk voor stuk uit een andere keuken te komen. Dusdanig teleurstellend, dat wij niet meer gaan bestellen hier. :-(