Sakura reviews

Gildenlaan 340, 7329 GM Apeldoorn, Nederland
image
2.8 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

40.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

20.00%

1

40.00%
Over Sakura

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 16:00–21:00
  • Dinsdag: 16:00–21:00
  • Woensdag: 16:00–21:00
  • Donderdag: 16:00–21:00
  • Vrijdag: 16:00–22:00
  • Zaterdag: 16:00–22:00
  • Zondag: 16:00–21:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Sakura in Apeldoorn

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Sakura

image
Shahryar Sabri
24 August 2024

Ronny ho dacht dat hij met aanzien en houding een gratis maaltijd kon afhalen, nou deze sushi is niet te eten, deze plek weren.

Delen Delen
image
lonneke jansen
2 February 2024

We bestellen een aantal keer per jaar hier, normaal gesproken altijd tevreden. Dit maal was de zak nat geworden waardoor hij bij bezorging scheurde en de inhoud op de grond lag. Dit kan soms gebeuren.Normaal gesproken klagen we nooit. Dit keer gebeld en uitgelegd wat er was gebeurd. Even later stonden ze voor de deur na het zien van de gescheurde zak kregen we de gesneuvelde producten nieuw met excuses. Fijn dat er nog bedrijven zijn die netjes met hun gasten om gaan.

Delen Delen
image
Ed
18 February 2023

Het was in één woord “heerlijk”. Sushi eten blijft flink prijzig maar het was het best waard, prima kwaliteit. Bezorger was vriendelijk en op tijd. Aanrader.

Delen Delen
image
Bernardien Rollema
24 March 2022

Na een lange tijd en diverse mailtjes met korting toch maar weer wat bij jullie besteld vandaag. De vorige keer had ik nl  ook al een klacht over de ossehaasrol. Nu echter stik ik bijna in mijn eten omdat de zalm niet goed is nagekeken op graten. Zie foto. Dit en het feit dat het eten een half uur te vroeg wordt bezorgd heeft mij ervan overtuigd geen bestelling meer te plaatsen bij jullie.

Delen Delen
image
vanderpan
17 September 2021

Na twee eerdere bestellingen die zeer smaakvol waren, was de laatste order absoluut verschrikkelijk. De website bleek vernieuwd, maar na ontvangst van de order dachten wij even bij de verkeerde besteld te hebben. De soja-saus was verschrikkelijk zout. Gelukkig hadden wij zelf nog een flesje in de koelkast. De sushi waren allemaal vlak van smaak. En zelfs de gefrituurde gerechten waren niet gelukt; Slap en niet op smaak. Al met al zag het er niet verzorgd uit. De gerechten leken stuk voor stuk uit een andere keuken te komen. Dusdanig teleurstellend, dat wij niet meer gaan bestellen hier. :-(

Delen Delen