Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Fletcher Hotel-Restaurant Victoria-Hoenderloo

Hendrik
18 April 2024Allereerst 1 ster voor Fletcher vanwege het nog even zakkenvullen over de rug van de Nederlandse belastingbetaler, terwijl dit hotel al lang en breed gerenoveerd had moeten zijn. Al jarenlang oude meuk! Maar nog erger zijn de statushouders die in het hotel gehuisvest zijn. Een beetje hier 1 ster-recensies verspreiden omdat ze het niet goed genoeg vinden. De ondankbaarheid, hoe durven ze! Als je dit leest: schaam je diep. Als het je niet bevalt, ga je toch weer lekker terug naar waar je vandaan kwam? Blijkbaar hebben ze het zo slecht nog niet, ze kunnen ten slotte met hun telefoons recensies schrijven. SCHAAM JE KAPOT

Gwen
20 March 2024Wij zijn vetrokken, omdat het écht heel slecht was. We hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten en het was nog een heel karwei om ons geld terug te krijgen. Denk aan ontbijtgelden, toeristenbelasting, toeslagen voor de hond en van de kamer die niet gebruikt is. Na flink wat getrouwtrek is ons beloofd dat wij alles terug zouden krijgen, omdat het hotel ook wel begreep dat de kamers die aangeboden worden heel armoedig, niet schoon en kapot zijn. Helaas geen daden, wij wachten nog steeds na weken wachten op ons geld. Ga hier NIET naartoe! Er zijn genoeg leuke hotels em Airb&b's in de buurt, hier krijgt u spijt van. Laat u ook niet foppen door de foto's op de site, die kloppen niet. De tennisbaan is een en al mos en de huisjes zijn kapot. De plinten liggen op de grond, de verf is losgelaten en de kamers zijn vies en versleten.

Tammytam Hofman
3 March 2024Net weekend gehad in dit fletcher hotel in Hoenderdaal. Deze hadden wij als groep geboekt voor de verjaardag van mijn vriendin. Helaas 1e en laatste keer! 1e kamer die we kregen, kwam de schimmel geur je tegemoed, slecht onderhouden gebouw, overal vlekken, schimmel, gewoon echt vies! We werden over geplaats naar een anders kamer. Was een stuk beter. Maar ook hier schimmel, bedden waar je de vering door voelt, schimmel in de koelkasten en ook overal gewoon vies oud en vlekken, spinnenwebben, noem maar op. Faciliteiten waarvoor we kwamen, alles dicht of weg. Geen bowlingbaan, pooltafel en zwembad, sauna dicht, kan nog wel doorgaan met veel punten wat echt niet kon! personeel doet zn best voor je, maar daar is alles mee gezegd. Miste op de kamer echt wel mijn koffie/ thee hoekje. Kan maar moet je extra voor betalen. Bij een 4 sterren hotel, had ik echt wel wat verwacht. Helaas 1 grote teleurstelling! Als het 1 of 2 sterren was verwacht je niet het beste, maar zelfs dat is nog beter en schoner dan dit. Zonde want de locatie is echt top en heel mooi. Voor ons noooit meer! Zonde van mijn geld!!!!!

Femma
28 February 2024Mijn ervaring was zeer goed. Ik had geboekt als verrassing voor mijn man zijn verjaardag , maar helaas twee weken voor vertrek overleed hij plotseling. Ben dus toch samen met mijn hond Guus gegaan. Op de kamer lag een condoleance kaart van het team, zo attent. Kamer is misschien wat gedateerd maar was wel schoon. Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ik had inclusief 3-gangen diner geboekt en dit was echt heerlijk. Ook ontbijt was niks op aan te merken. Ik vind als men echt klachten heeft over de kamers en onderhoud, spreek dan niet personeel aan, maar mail dan hoofdkantoor. Personeel doet erg hun best. Voor mij was het ondanks mijn verdriet toch even een punt van rust. En omgeving is gewoon prachtig.

Ruben Post
25 February 2024Na op internet een aantal foto's gezien te hebben van dit hotel hebben we een kamer geboekt. Het blijkt dat over het terrein een aantal gebouwen staan waarin de kamers gesitueerd zijn en daarnaast zijn er woninkjes die te huur zijn. Wellicht zijn deze woningen of suites wel oké, maar het het gebouw Sparrenburgh, waarin onze kamer was, is ernstig versleten. Gaten in de vloerbedekking, gordijnen hier en daar uit de rails met spinnenwebben er achter, gat in het hout van de badkamerdeur, vlekken van kalk en roest, het douchescherm durfden we niet uit te schuiven vanwege de schimmel. Geen koffie en/of thee voorziening, die we echter wel bij de receptie konden ophalen. Tegen betaling. Nu wil ik niet alleen maar negatief zijn: de twee eenpersoonsbedden zijn goed en schoon, het is er stil, kachel was lekker warm, het complex is prachtig gelegen in de bossen, de medewerkers zijn vriendelijk, hoewel zij er niet echt een oplossing voor hadden dat er bij het ontbijt al erg veel op was. Wanneer je tijdens het ontbijt eens om je heen zit te kijken zie je dat er in de laatste jaren geen of slechts summier onderhoud aan het landgoed wordt gepleegd. De vier sterren die dit hotel voert zijn m.i. niet meer terecht. Het moet gezegd dat de prijs er ook wel naar is maar ook dan hoeft het onderhoud niet achterstallig te zijn en schimmel in de badkamer verwachten we dan ook nog steeds niet. Helaas, als u mij vraagt of ik dit hotel kan aanraden dan antwoord ik ontkennend. R.P