Van der Valk Hotel Apeldoorn - De Cantharel reviews

Van Golsteinlaan 20, 7339 GT Ugchelen, Nederland
image
3.2 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

40.00%

4

0.00%

3

20.00%

2

20.00%

1

20.00%
Over Van der Valk Hotel Apeldoorn - De Cantharel

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Van der Valk Hotel Apeldoorn - De Cantharel in Ugchelen

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Van der Valk Hotel Apeldoorn - De Cantharel

image
Marlon
7 September 2024

Goed verzorgde kamers op een mooie locatie met mooi uitzicht. Het bed was prima en er is een mogelijkheid om wat drinken en nootjes of chips te kopen bij de zelfservice. Nette sportruimte en welness. Kortom een aanrader.

Delen Delen
image
Moniek Pot-vdBerg
28 August 2024

Gisteravond gegeten bij van der Valk Ugchelen. Prijs/kwaliteit flink uit balans. De sfeer is fijn, iedereen is vriendelijk maar op culinair gebied wordt de plank flink misgeslagen. Meerdere keren een kans gegeven maar of de prijzen moeten omlaag of er moet een kritisch gekeken worden naar de kwaliteit en presentatie van het voedsel: hompen stokbrood, vitello tonnato zonder saus, rosé bestelde zalm flink doorbakken, rib-eye ook lastig rosé te krijgen, over de garnituur ook geen goed woord. Rauw of lijkt reeds voorgekauwd. Kaasplankje wordt op tafel gekwakt zonder uitleg wat er aangeboden wordt. Toppunt van culinaire misser (wel veel plezier om gehad) is de crème brulee met als versiering een reuze krakeling van de albert Heijn, dit moest gegeten worden met een theelepeltje. Was toch echt de laatste keer dat ik hier mijn geld aan eten kom uitgeven. Dit gaat puur om de restaurant ervaring, van het hotel hebben we geen gebruik gemaakt.

Delen Delen
image
Casper Leenheer
26 August 2024

Ik had voor een lunch op zondag gereserveerd en aangegeven dat mijn vrouw in een rolstoel zit. Aangekomen werden we naar een hoek verwezen die totaal ongeschikt was voor rolstoelen. Ik ging terug naar de dame en die zei doodleuk dat de normale plekken bezet waren door grote groepen. En dat ze er niks aan kon doen. Daar hadden we anderhalf uur voor gereden. Op mijn opmerking dat ik hoopte dat ze toch met een fatsoenlijke oplossing zou komen, greep de manager in en gooide een zaal open. Daar zaten we in ons eentje, heel gezellig. Later kwamen er wel meer mensen zitten. Maar goed, waar het om draait is dat Van der Valk beter naar hun reserveringen moet kijken. Het feit dat je zo'n discussie moet voeren, zou niet mogen. Het ontneemt je de lol van zo'n lunch. Omdat het uiteindelijk redelijk is opgelost toch nog 3 sterren.

Delen Delen
image
Johan van Dijk
12 August 2024

12-08-2024 wezen eten bij " vd Valk Apeldoorn", leek ons een mooie afsluiting van een dagje Sauna. Wat is deze locatie achteruit gegaan. We hadden voor 17.30 een tafel Buiten gereserveerd. Bij aankomst konden we gaan zitten bij tafels die NIET gedekt water? eenmaal zitten moesten we erg lang wachten tot er iemand kwam, (nina), onze tafel werd niet schoongemaakt, vieze servetten bleven liggen, stoelen werden niet aangeschoven!! na een half uur gevraagd om de Menukaart, die werd ons zo in de hand gedrukt zonder iets te zeggen, beetje vriendelijkheid kon er niet af!! We bestelde eten, en ondertussen zagen we bij andere tafels mandje stokbrood op tafel komen, bij ons kwam niets, en de tafel was nog steeds niet gedekt!! Eten werd ondertussen geserveerd, de ober verrast, jullie hebben nog geen bestek? Wij: volgens mij tellen we helemaal niet mee? Eten was zo matig, (zalm, tornadou) het leek wel een kindermenu. Er werd niet gevraagd": wilt U nog iets aangevuld hebben, salade of friet, van alles niets. Een krijsend kind met jongstel kwam achter ons zitten, dat maakte het nog erger. Bij de Rekening standaard vraag of alles na wens was? Nee totaal niet, wij komen hier nooit meer terug, we rijden door naar "vd Valk Hengelo/Enschede", waar zorg voor de klant en vriendelijkheid hoog in het Vaandel staat. Cantarell tip: leid en draag zorg voor het opleiden van je personeel, dit gaat jullie klanten kosten!!!

Delen Delen
image
Angelina TG
3 August 2024

Complimenten voor het restaurant! Gisteren heerlijk gegeten! Dit valt met coeliakie (glutenintolerantie) niet altijd mee. Allergenen staan duidelijk op de menukaart, er zijn enkele gerechten standaard glutenvrij maar het personeel is ook zeer behulpzaam. Ze zijn geïnformeerd en checken bij de keuken dat voelde heel veilig! Heerlijk gegeten en niet ziek geworden echt super, een aanrader!

Delen Delen