Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Hotel & Brasserie Bosrijk Ruighenrode, Vordenseweg 6, 7241 SB Lochem (NL).

Petra Zwemmer
3 September 2024Wat was het genieten bij jullie in het hotel afgelopen weekend! Vriendelijke ontvangst, prima hotelkamers, goed ontbijt en diner, behulpzaam en vriendelijk personeel. Heerlijk buiten kunnen zitten met 10 personen aan een aantal tafels, geen probleem. Bij het bowlen was Britt erbij en werd het een feestje wat heel verrassend was. Al met al een prima hotel in een prachtige omgeving! Komen graag nog weer terug!


Ruud Limbeck
5 July 2024Dit familiehotel heeft de zaken goed voor elkaar. Kort geleden zijn er wat renovaties geweest en mede daardoor heeft men een paar flinke stappen vooruit gezet. Het personeel is zeer vriendelijk, geduldig en zeker behulpzaam met van alles en nog wat. Dit alles geeft de gast het gevoel van welkom te zijn. Zo zie je dat kleinschaligheid zeker biet onder hoeft te doen voor de zeg maar grotere jongens. Het pand staat er met het kleine terras goed bij. De ligging bij het vakantiepark is prima. Niet te ver van de parkeerplaatsen. Slagboom gaat open met een dongel. Er zijn fysieke sleutels van de kamer en nachtingang. Dus geen electronische pasjes. De kamers met terras hebben een zit- en een slaapgedeelte. Dat slaapgedeelte is alleen bereikbaar via een best wel steile trap met kleine treden. Hou daar dus rekening mee. Ook is er een soortgelijke trap om op de 1e verdieping te komen. Een lift heb ik niet gezien. Mensen die hun koffers naar boven moeten zien te krijgen kunnen het best even de receptie om hulp vragen. De kamers hebben een airco met eenvoudig te bedienen afstansbediening. De badkamer is iets aan de kleine kant voor forsere mensen. Op het terras groeit hiet en daar wat onkruid maar dat is natuurlijk snel op te lossen door af en toe aldaar eens een klein rondje te lopen als groenbeheerder. De kamers zijn goed te verduisteren en zijn iets gehorig, maar niet echt storend. Het eten is hier qua prijs/prestatie zeer dik in orde. Ook al waren er meerdere stellen met een "deal" inclusief diner, er was bij zowel het voor- als hoofdgerecht keuze en dat zie je niet altijd. Goed gedaan team!! Al met al dus een positieve ervaring. Zijn er dan geen verbeterpuntjes? Natuurlijk wel. Ik noem er een paar die simpel op te lossen zijn: Ten eerste zorg er voor dat je een drankenkaart op het terras hebt. Nu krijg je geen enkele inspiratie en moet je maar wat vragen naar bijvoorbeeld een "triple" en of men ook cocktails/mocktails kan maken. Gemiste kans dus. Ook zou ik zeker bij droog weer de stoelen met 4 poten op de grond zetten en niet schuin tegen een tafeltje. Dat nodigde niet uit om plaats te nemen. Ik snap de reden, maar het is niet gastvriendelijk. Het ontbijt was prima. Niet overtollig uitgebreid maar zeker goed. Zorg voor servetten, en een klein eenvoudig bordje bij de sapjes. Niemand had een idee dat je bij de pickwickpakken moest zijn voor een sapje. Zet ook standaard het afvalemmertje al op tafel ipv naast de koffiemachine. Allemaal heel kleine dingen die eenvoudig aan te passen zijn. Wij hadden met geen enkel punt moeite, laat dat duidelijk zijn maar de mensen na ons zouden hier echt van kunnen meeprofiteren. Wij zouden in ieder geval zo weer bij jullie terug komen. Geen enkele twijfel daarover! Ps... die hele jonge jongeman die meehielp bij het diner verdient een "medewerker van de maand"-onderscheiding. Die heeft het helemaal in zich.

