Sevink Mölle/Molen

|

Winterswijk Meddo

Beachclub Oolderhof Roermond

|

Herten

Istanbul grillroom shoarma

|

Goes

HEMA Zwolle

|

Zwolle

Haven en Recreatie Termunterzijl

|

Termunterzijl

Eetcafé de Smalle Kant

|

Sint Annaparochie

Asia Today

|

Groningen

Restaurant de Kruidenier

|

Weesp

Chinees-Indisch Restaurant Peking

|

Baarn

Fletcher Resort-Hotel Zutphen

|

Zutphen

Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch reviews

Burgemeester Burgerslaan 50, 5245 NH Rosmalen, Nederland
image
2.2 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

40.00%

1

40.00%
Over Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch

Tags

Openingstijden

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch in Rosmalen

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Fletcher Hotel-Restaurant 's-Hertogenbosch

image
Nik Draaijer
15 September 2024

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is erg verouderd wat verder geen probleem is voor een nachtje. Bedden waren goed. Alleen was de kamer erg vies. Vieze vlekken aan de zijkant van het bed. Op de badkamer deur ook grote witte vlekken . Douchekop was een en al kalk en er lag nog stof in de badkamer. Het ontbijt was ok. Niet super uitgebreid. Maar de bacon dreef letterlijk in het vet. We hebben best wat bij moeten betalen omdat het een 4 sterren hotel is ipv een 3 sterren hotel. Maar ik zou dit zeker geen 4 sterren hotel noemen. Erg zonde!

Delen Delen
image
Ilse Geverink
23 August 2024

Voor 4 sterren en de prijs die daarbij hoort, schiet dit hotel tekort: op het personeel na, is alles verouderd. Een 'luxe kamer met bad' blijkt licht-vergane glorie met douchen in de badkuip te zijn, je betaalt voor parkeren en je wordt al vroeg wakker van omgevingslawaai (of misschien hadden wij pech - het leek dat er vlakbij onze kamer bouwmateriaal werd gelost). En dan is het ontbijt ook nog eens aan de karige kant, zeker in vergelijking met bijvoorbeeld Fletcher Wageningen waar we eerder deze week logeerden. Maar laat ik positief eindigen: de bedden zijn goed, het personeel is vriendelijk en de kamers zijn keurig schoon. En het is natuurlijk hartstikke goed bereikbaar, zo gelijk naast de A2.

Delen Delen
image
janneke wijgergans
26 July 2024

Ik kan mij absoluut niet vinden in de negatieve reviews, de kamers zijn gedateerd maar wel schoon evenals de badkamer. Ik heb alleen maar zeer positieve leuke ontmoetingen gehad met het zeer lieve en behulpzame personeel. We hebben zalig gegeten , het diner was fantastisch en bij het zeer riante opgestelde ontbijtbuffet ontbrak er helemaal niks. Het enige waar ik me wel aan ergerde waren de gasten die met hun kleffe poten overal aanzaten bij het ontbijt zonder vorken en/of tangen te gebruiken, lekker 3 broodjes met je blote handen pakken en weer terugleggen om uiteindelijk een croissant te pakken, lekker met je blote handen de plakken krentenbrood en suikerbrood aan de kant leggen om de middelste plak te pakken. En dan de kleding van sommige gasten ,bij het ontbijt verschijnen in een hemdje als man zijnde in gods naam je bent in een 4 sterren restaurant dus kleed je ook daar naar.Je zit niet op een camping.

Delen Delen
image
Sanne van Herp
23 July 2024

Geen idee waarom dit hotel 4 sterren is. De kamers zijn verouderd en gehorig, de badkamer smoezelig, de airco maakt een hels kabaal. Het bed is wel comfortabel. Helaas deden we geen oog dicht omdat de rookmelder iedere halve minuut piepte. Het was een lange nacht... Bij het ontbijtbuffet was het zoeken naar een schone tafel - overal stond vieze vaat. Sowieso vonden we het ontbijt duur betaald gezien de kwaliteit van de producten. En 's avonds in de bar was het personeel erg druk met de festivalplannen voor het weekend te bespreken, ipv met de gasten. Toen er ook nog hardop gasten bekritiseerd werden, zijn we maar naar onze kamer vertrokken. Dit is niet hoe gastvrijheid werkt...

Delen Delen
image
Joey
15 July 2024

Laatst twee overnachtingen gehad in het Fletcher hotel in ‘S-hertogenbosch, bij aankomst om 15:00 was de kamer nog niet klaar ondanks dit was aangegeven in de reservering. Vervolgens bij het aankomen in de kamer was de airco unit zwaar verouderd en stond hij niet aan. Na het zoeken naar de afstandsbediening hebben we contact opgenomen met de receptie. Er kwam een medewerker aan met de afstandsbediening om de airco aan te zetten. Bij de vraag waarom wij geen afstandsbediening hebben was dat het de regel is dat gasten geen afstandsbediening mogen. Wij wilde graag zelf onze airco bedienen dus hebben wij gevraagd of wij een andere kamer konden krijgen ivm niet werkende airco, we kregen vervolgens de manager aan de telefoon die erg geïrriteerd klonk, en ons niet geloofde toen we zeiden dat op de foto’s op de website de airco een modernere unit is die wij zelf konden bedienen. Ze bood ons aan om ons een kamer te geven waarin dat wel kon, echter was dit een goedkopere kamer, bij de vraag of we het geld van onze upgrade zouden terugkrijgen was het antwoord nee, ze bood ons ook een andere kamer aan waar we nog meer geld voor moesten betalen. Dit hebben we uiteraard geweigerd. Vervolgens vroeg ze ons om maar de receptie te komen om foto’s te laten zien want ze geloofde ons niet. Na de foto’s te hebben laten zien heeft mevrouw ons toch de afstandsbediening gegeven, echter zonder ook maar enige excuses aan te bieden over hoe ze ons te woord stond, deze interactie was erg onprofessioneel uit de kant van de manager. Er werd totaal niet in een oplossende manier gedacht. Voor de rest is het hotel hoognodig toe aan modernisering want het is zwaar gedateerd. Het eten in het restaurant laat ook veel te wensen over, de fish en chips was erg teleurstellend, in vergelijking is een Iglo diepvries lekkerbek nog een culinair hoogstandje En dan nog te spreken over de schoonmaak die dezelfde lakens op het bed hergebruikt en alleen opmaakt, en de handdoeken gewoon laten hangen en niet vervangen.. waardoor we in de avond natte handdoeken hadden. Al met al was de eerste ervaring met Fletcher een grote flop, waardoor het waarschijnlijk ook de laatste keer is…

Delen Delen