Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Subway

Beau Van balkom
4 August 2024Je betaald tegenwoordig veel geld voor een broodje. En dat heb ik er ook zeker voor over als het goed is! Maar dit is gewoon dramatisch!! De meid achter het loket stond nog net niet op haar lip! Wat een onvriendelijke dame! Het beleg werd op het broodje gesmeten! Ik vind het echt schandalig dat dit gebeurd! Ik ben normaal nooit van de recensies en laat vooral iedereen in zijn waarde! Maar dit is echt zonde van mijn tijd en geld geweest!! Nooit meer wubway de lucht voor mij

Edwin van Oevelen
5 November 2023Ik ben een groot fan van Subway maar deze subway is werkelijk de aller aller slechtste Subway waar ik ooit ben geweest. De bediening was dramatisch. 3 mensen die aan het helpen waren in een slakken tempo, waarvan er een nog ff ging zitten ook terwijl de tent uitpuilde van het volk. De bestelpalen zaten zonder papier waardoor het compleet onduidelijk was of bestellingen door kwamen. In de 40 minuten dat ik dat was werd dat papier ook niet aangevuld. De wachttijd was vervolgens belachelijk lang. 2 van de 3 werknemers droegen ook een pakje van de Burger King en het was duidelijk dat ze nog nooit die broodjes hadden gemaakt. Bijna bij alle bestellingen ging het mis met het pakken van het brood uit het boodschap (brood brak), met belegen, snijden en inpakken. Saus werd geknepen uit lege flessen die niet even werden aangevuld en dus bijna tot geen saus op je broodje. Daarnaast was de tent vies. De grond en de tafeltjes want niemand maakte schoon. Afval stapel de zich ook lekker op. Totale afrader deze Subway!

Priscilla Rotsburg
15 August 2023Als ik verder kon gaan zonder 1 ster te geven had ik dit gedaan. Nog NOOIT zo een ZEER SLECHTE service bij de Subway ervaren. Het automaat systeem werkt niet bij dit type keten vind ik. Hou het een beetje klantvriendelijk aangezien je broodje in het zicht van iedereen wordt bereid. En vooral hier, op deze drukke plek, waar er naar mijn mening ZEER ONPROFESSIONEEL wordt gewerkt bij het bereiden van een broodje. Vieze bonnetjes worden na deel 1 van de bereiding klakkeloos in het broodje gezet, medewerkers staan meer met elkaar te kletsen, waardoor kleine deeltjes vloeistof op de broodjes terecht komt (bring back mondkapjes please!!!) en broodje is niet eens warm meer bij ontvangst. Tijdens het wachten en dit gezien te hebben en om ziektes te vermijden, dit broodje rechtstreeks de prullenbak in gegooid, daaaag 11,75euro. VIES VIES VIES VIES VIES. En dan heb ik het nieteens over het aanbod aan broden dat er niet is gehad.

Carina de Velde
18 June 2023We komen aan om 19:00 aan en het is gewoon gesloten. Er staat dat het open zou zijn tot 20:00. We gingen nog even binnen kijken omdat het luik groot en deels nog open stond. Nog geprobeerd aandacht te krijgen van de medewerken maar die hoorde ons niet. Alles was verder al uit de schappen. Het brood werd ook al weggegooid. Wel erg jammer weer. Het zou fijn zijn als jullie je tijden goed aangeven

Maks Rietjens
2 January 2023Ik ben een echte Subway fan en rijd er speciaal voor om. Maar deze Subway heeft me toch al een aantal keer teleurgesteld. Ondanks dat er buiten een bord staat met de dagelijkse "Sub of the Day" actie doen ze hier niet aan mee. Voor een actie moet je op het bestel scherm zoeken. Waarbij een 15cm vaak bijvoorbeeld 3 euro kost en een hele Sub dan 8 euro. Waardoor ik 2x een halve Sub moet intoetsen om voor 6 euro een hele te krijgen. Gevraagd aan de medewerkers of het echt niet anders ging, nee het kan alleen zo.. tegenvaller is ook dat ze geen Cola Zero/Max of light hebben waardoor ik mijn drankje altijd bij de tegenover liggende Burger King ga bestellen. Vandaag was het zo dat de bestel schermen niet werkte waardoor ik aan de balie ging bestellen. Door het defect waren er ook geen actie subs (bekend?). Ik ben toen maar bij de concurrent Burger King gaan eten waar ik toch al mijn drankje moest gaan kopen :(. BK minder lekker trouwens.