Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Simpel Afhaal

Aad Teijl
28 April 2023Ronduit verschrikkelijk slecht, had een grote portie babi pangang spek besteld, prijs 15 euro, ik dacht acceptabel maar toen bleek dat er geen rijst, nasi of bami bij zat dus kwam er 7 euro bij wat het al aardig duur maakte maar ok so be it. Kom ik thuis en pak ik uit komt er een bakje spek uit wat nog geen kwart bevatte van de hoeveelheid die je ergens anders krijgt, wow nu werd het toch wel erg duur. Voor de 7 euro nasi kreeg ik een beschamend klein bakje nasi, nou dan moet het toch wel ontzettend lekker zijn maar nee de nasi was flauw van smaak en zeker geen Chinese nasi van smaak, de spek was helemaal taai en droog al bij een beschamende hoeveel en zeer slechte kwaliteit en oh dat vergeet ik bijna de spek was ook nog zwart verbrand op sommige plekken. Dus dit was eens maar nooit meer voor het bedrag van 22 euro kreeg ik een kwart van de hoeveelheid die ik ergens anders zou krijgen en waar ik dan niet meer dan 16 tot 18 euro voor zou moeten betalen en dan was het ook nog niet te vreten en dat zeg ik niet gauw. Sorry voor mijn taalgebruik. Oh ja de naam is nu niet meer Nan King maar Simpel Afhaal. Mijn advies snel voorbij lopen en ergens anders wat lekkers bestellen.

Ronald Leemans
28 November 2021Wat een slechte ervaring. Bestellen een Chinese rijstafel en een indische rijsttafel beiden voor 2 personen, doet er ook maar een haaivinnen soep en kroepoek bij. Nr 173-163-4 en 23 Halen het op, betalen en thuis uitgepakt, nou van de rijsttafel klopt niets, zit zelfs een garnalenschotel bij ! Dus bellen, intussen Hadden we het al uitgepakt, maar er kwam absoluut geen goede oplossing. Zelfs zeer klant onvriendelijk. Maar met bijbetaling van 5 Euro mochten we dan de indische rijsttafel komen halen. Maar moesten de garnalen mee inleveren die we dus betaald hadden bij het ophalen. Wat in hemelsnaam gaan ze nu met die bak met garnalen in hemelsnaam mee doen. Weer door verkopen ? Men gaf zelf nog toe dat het hun fout was, herstel dit dan op een service gerichte manier! Het etentje met ons moeder waar ze zo op had gehoopt is hierdoor niet zo verlopen als we gehoopt hadden. Wij komen hier nooit meer dus.

Hans de Brouwer
11 October 20204 gerechtjes afgehaald voor 5 personen. Genoeg, maar je eet er geen tweede keer van. Kleinere hoeveelheden voor hetzelfde geld dan bij vergelijkbare restaurants. Smaak viel tegen. Geen typische aziatische roerbaksmaken maar een beetje alsof alles in eigen vocht gegaard is.

Mike
12 September 2020Wat een naar bedrijf! Chinese rijsttafel besteld voor 2 personen. Ipv bami (wat onze kinderen goed eten) kregen wij nasi. Dat eten onze kinderen slecht. Het eten opgehaald en meegenomen naar huis. (20 min rijden naar huis. Thuis komen we erachter dat het niet goed is gegaan. Het antwoord van de eigenaresse: "u mag gratis een nieuwe bak bami ophalen".. 45 min onderweg terwijl de kinderen willen eten en geen nasi lusten. Uiteindelijk maar pannenkoeken thuis gebakken voor de kinderen. Ik kreeg geen euro terug.. ik mocht een bak bami komen ophalen of bij mijn volgende bestelling 1 bak bami gratis. Mijn eten en dat van de kinderen is verziekt. Stik maar in je nare toko. Nooit meer!! Foutje is menselijk maar jullie service is er niet! Ruk!

snorkel 71
1 December 2019Echt jeugdsentiment. Gisteren na ongeveer 30 jaar hier weer terug geweest. Er is niet veel veranderd. Traditioneel chinees restaurant gebleven, geen wokpaleis geworden gelukkig. Eten is lekker, bediening is vriendelijk. Ik vind het wel beetje vreemd om door nederlanders bediend te worden in chinees restaurant, botst in mijn hoofd :-). Dit laatste mag zeker de pret niet drukken want ik heb leuke avond gehad met lekker eten.