Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Fletcher Hotel-Restaurant Boschoord

Cathrien de Bruijn
13 September 2024Hotel Boschoord is prachtig gelegen, maar heeft een wat verouderde uitstraling. Kamer 125 is netjes. Alles wat je nodig hebt is er: een goed bed, voldoende verlichting en een ruime badkamer met douche. Een echt makkelijke stoel is er niet en ook de koffie/theefaciliteit, die in andere Fletcher hotels vaak standaard is, ontbreekt. Het personeel is erg behulpzaam, zowel bij de receptie als bij het ontbijt.

M W
13 September 2024Op mooie lokatie maar hotel mag flinke opknapbeurt hebben. Vloerbedekking op de gang 2e etage vol met vlekken. Saaie verlichting op de kamer. De douche was heel oud kleine douche cabine. Ramen van kamer buitenkant waren echt heel vies in de kamer vieze vlekken op de muur kamer nr 203. In restaurant gat in plafond en verder in het hotel was het slordig en onderhoud is er de k ik niet. Pand heb flinke opknapbeurt nodig binnen en buiten. Het eten was wel heel erg goed dat was wel positief. Dit was de slechte Fletcher hotel die we hadden gehad in de afgelopen jaren jammer want de andere waar we zijn geweest was wel alles in orde maar deze in Oisterwijk komen niet graag terug. Kortom mooie lokatie maar is werk aan de winkel om weer mooi te krijgen

Anja Bijpost
11 August 2024Met twijfel dit hotel geboekt door de recensies, maar het was helemaal niet slecht. Kamer is compact, bed is schoon. Door ligging in de bossen is het wat donkerder in de kamer. Douche is niet super de luxe maar wel schoon en een fijne douchekop. Ontbijt royaal. Vriendelijk ontvangst. Het is gewoon een keurig betaalbaar 3 sterren hotel op een 5 sterren locatie. Wil je boutique chique, hier niet boeken. Wil je zelf koffie en thee zetten, koop een travel waterkoker met zakjes koffie maar ga niet zeuren over dit soort futiliteiten. Prijs kwaliteit verhouding is echt prima. Ik heb slechtere hotels gehad voor meer geld.

P.C. Born
30 July 2024Ik had een comfort kamer geboekt, waar een zitje zou zijn. Dat was er niet, want dat past er niet in en er kon in die kamer ook geen 3e bed geplaatst worden indien nodig. Ik had bij de receptie gevraagd of ik wel de goed kamer had gekregen, daar werd gezegd, dat deze kamer een comfort kamer was, ik vond het meer een standaard kamer.Ik vind dat de foto’s op de site v.w.b. de kamers totaal niet kloppen. Ook bevreemd het mij, dat er in dit hotel geen koffie en thee faciliteiten zijn op de kamer, in alle Fletcher hotels waar ik eerder was, is dit wel het geval. Het personeel is zeer vriendelijk en de diners waren heel lekker.

Rob Schuller
28 July 2024Comfort kamer van 24 m2 met zithoek geboekt...we werden weggestopt in een kamer van ongeveer 17 m2 zonder zitje. Dit was zelfs minder dan een standaard kamer dus absoluut geen comfortkamer. Daar wordt je dus mee beetgenomen. Early access geboekt maar bij aankomst was er nog niets aan de kamer gedaan. Drankje gekregen tijdens het wachten op klaarmaken vd kamer. Hierna bleek de zeepfles in de doucheruimte (70X60 cm) leeg te zijn dus op zoek naar een kamermeisje moeten gaan. Geld voor early check-in en late check-out terug gevraagd want hier wil ik geen seconde langer blijven dan nodig. Bij nogmaals klagen zei de receptioniste dat ze aangeboden had om een andere kamer "te laten zien" maar dat dat van ons niet hoefde en dat ze de klachten wel begreep (....). Dit is voor mij niet hetzelfde als daadwerkelijk een grotere comfortkamer ter omruil aanbieden hetgeen op dat moment niet alsnog werd aangeboden. Tapijt in het hotel zit vol chloor- en andere vlekken en de bedden zijn erg zacht. Personeel wel zeer vriendelijk en de omgeving is prachtig met leuke plaatsjes, bossen en vennen. Dit hotel voor ons nooit meer.