Shell reviews

Hazeldonk 5002, 4836 LZ Breda, Nederland
image
1.2 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

0.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

20.00%

1

80.00%
Over Shell

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Shell in Breda

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Shell

image
Rick Oosterling
10 September 2024

Te vaak doen de Shell snelle ev laders het niet. Ze staan niet in storing maar gaan niet laden. Pas bij de 4de begon mijn auto te laden. Bij fastned werkt het wel gelijk. Jammer voor jullie want daar ga ik nu laden. Is nu al de 3de keer in 2 maanden dat dit mij overkwam.

Delen Delen
image
Michael S.
9 September 2024

Plus: groot tankstation Minder: ranzige wc's waarvoor 0,80 Euro voor betaald moet worden. Als het 0,20 euro kostte snap ik de prijs nog wel, maar 0,80 euro. Ik lees dat andere reviews hier ook al over reppen.Doe wat met deze feedback (verder contact niet benodigd beste Shell tankstation).

Delen Delen
image
Monique moon
22 April 2024

Ze hebben een bakkerij gedeelte waar elke keer zo’n arrogante meid staat te werken , als je haar iets normaals vraagt krijg je een grote smoel van d’r , werkt overigens aan beide kanten. Doe wat aan je personeel

Delen Delen
image
Youri B
9 March 2024

Ik begin met mijn originele SLECHTE review die ik enkele weken geleden al heb gepost: De snack automaat werkt niet. Wanneer je aan de medewerker vraagt om geholpen te worden vraagt hij ineens ook aan de andere klanten wat deze willen hebben waardoor iedereen net die ene bami kroket wil hebben die nog in de automaat zit . Dan wil grapjas medewerker de bami kroket in twee snijden. Geen verder oplossing zoals: “ik maak er snel nog eentje klaar” of “u was eerst meneer”. Nee blijven staan gapen zodat de twee klanten het maar onderling uitvechten wie nu ene kroket krijgt. Wel meneer de medewerker, u mag uw kroket houden en dit was de laatste keer dat ik daar ben binnen geweest. Daar wil ik nu nog aan toevoegen dat Shell een copy paste reactie bij elke review schrijft: wat vervelend bla bla bla…. U kan uw klacht overmaken naar Shell.com met bijgevoegde link. Aan allen die de moeite nemen dit te doen… bespaar je de moeite maar want Shell reageert hier helemaal niet op. Je krijgt enkel een mail ter ontvangst en daarna hoor je niks meer. Ook geen reactie meer op herhaaldelijk terug mailen. Ik weet nu niet wat mijn slechtste ervaring is met Shell: het tankstation met Bamikroket deler clown of de klantenservice . Mocht ik 0 sterren kunnen hadden jullie ze nu verdiend.

Delen Delen
image
B. Kayn
15 October 2023

Een Verschrikkelijke service meegemaakt zojuist op deze Shell afdeling. Terwijl wij met drie personen Bij de koffiautomaten stonden om koffie te kopen komt een jonge medewerkster zonder even netjes aan te geven of ze de espressobonen kan bijvullen, heel arrogant zich helemaal vooroverbuigen over de scherm van de bediening en over onze beker lattes wat tevens zeer onhygiënisch is en heel onvriendelijk is. Als ik daar iets van aangeef of ze even wilt wachten, reageert ze op een heel arrogante en intimiderende toon dat ze even de koffie ‘moet’ bijvullen zodat wij koffie kunnen drinken he(!) en dat we ons niet zo druk moeten maken en negatief moeten zijn! Sorry dame, maar een vriendelijke service is ver te zoeken met deze toon. Begrijp je niet dat je even netjes kunt aangeven of je even de espressobonen kan bijvullen, ipv zomaar je helemaal voorover te buigen en je werk even snel nonchalant wilt afmaken?? Zo ga je niet om met klanten. Je mag je eens verdiepen in een vriendelijke houding en service alvorens je hier wilt werken. Schande!

Delen Delen