Bangkok Take Away reviews

CONTACTLOOS betalen? Zie onze website, Baliëndijk 2, 4816 GD Breda, Nederland
image
4.8 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

80.00%

4

20.00%

3

0.00%

2

0.00%

1

0.00%
Over Bangkok Take Away

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 16:00–20:45
  • Woensdag: 16:00–20:45
  • Donderdag: 16:00–20:45
  • Vrijdag: 16:00–20:45
  • Zaterdag: 16:00–20:45
  • Zondag: 16:00–20:45
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Bangkok Take Away in Breda

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Bij een slechte beoordeling goed en uitgebreid beschrijven wat er volgens u misgaat. Boze reviews worden niet geplaatst.
Door op "Plaats review" te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Bangkok Take Away

image
Thijs Coolegem
30 April 2024

Voor een goede en snelle maaltijd zit je hier goed. Er is veel keus aan gerechten en die zijn stuk voor stuk lekker. Bestelling wordt voor je neus vers gekookt. Porties zijn zo lekker dat je er niet mee kunt stoppen en eigenlijk te groot waardoor je met een veel te volle buik van tafel rolt.

Delen Delen
image
Leonoor Los
11 June 2023

Heerlijk thuis eten, vooral de kippensoep met kokosmelk, echt lekker. Alleen afhalen. Je kunt van te voren bellen, dan geven ze aan wanneer het klaar is.

Delen Delen
image
Joost Musters
12 March 2023

Was weer heerlijk. Echt de beste gerechten en een mie die een prijs verdient. Had de inktvis nr 75 met extra garnalen en mie.

Delen Delen
image
Joost Musters
7 March 2023

Heerlijk vers gemaakt Thais eten. Veel keuze, mooie porties ook voor grote eters en heel betaalbaar. Absoluut een aanrader!

Delen Delen
image
Da Ni
19 November 2015

Een absolute blijver. Ik eet er nog altijd maandelijks. Als ik kritiek zou moeten leveren dan zou het zijn op de karige hoeveelheid groenten bij sommige gerechten. Maar op de kwaliteit en hoeveelheid valt niks aan te merken. Ook de bezorging is altijd accuraat. Helaas is het alleen na al die jaren nog altijd niet mogelijk om een bestelling te plaatsen via internet.

Delen Delen