Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Strandhotel Cadzand



Pien Schijvens
14 August 2024Zeer slechte ervaring met de service van het Strandhotel. Een maand geleden een kamer geboekt voor 2 nachten komend weekend. Nu, een week vooraf aan de boeking, blijkt dat we per ongeluk de verkeerde data hebben opgegeven. Hiervoor afgelopen maandag meteen naar het Strandhotel gebeld om dit om te boeken. Aangezien we geboekt hadden via Booking konden zij hier niets aan veranderen werd me verteld. Na contact op te hebben genomen met Booking hebben zij een verzoek gestuurd om de data te veranderen. Hiervan kregen we gisteren reactie dat er dan annulerings-/verplaatsingskosten van bijna het volledige bedrag (78%) worden gerekend. Wat inmiddels aan het oplopen is naar meer. Natuurlijk schrok ik me rot en heb meteen contact opgenomen met het hotel en uitgelegd dat het gaat om een verplaatsing en niet begrijp waarom die kosten dan zo hoog moeten zijn. Na drie keer te zijn doorverbonden, komt het erop neer dat ze geen kant op willen, omdat het de drukste maanden van het jaar zijn. Als het de drukste maanden van het jaar zijn, dan is die kamer toch zo weer door iemand anders geboekt?! Booking, die ook zo geschrokken waren van het extreem hoge bedrag heeft wederom een mail gestuurd naar het hotel, maar ik verwacht helaas dat ze me niet tegemoet gaan komen. Na jaren goede ervaring en vele bezoekjes aan het Strandhotel, zal dit ervoor zorgen dat ik deze accommodatie NOOIT meer ga boeken. Heel erg jammer dat het zo moet.

ine kloprogge
12 August 2024Ondanks mijn e-mail van 7 augustus aan het hotel:” Goedemiddag, eerst maar een e-mail aan het hotel zelf voordat ik een review over her hotel ga schrijven. Ons verblijf bij jullie is erg tegengevallen. Mijn man is mindervalide en kon zich niet zelfstandig in jullie hotel verplaatsen, hij had voor het openen van deuren hulp nodig. Ook was de gezelligheid van jaren geleden dat wij verbleven in jullie hotel ver te zoeken. Voor het ontbijt waren wij genoodzaakt om de buitenweg te nemen. Ook deze steile helling was een probleem voor mijn man. Het ontbijt was te druk en te rumoerig. Geen gezellig terras aan het hotel daarvoor moesten we 500 meter door de duinen lopen wat helaas niet haalbaar was voor mijn man. Ook het restaurant voor te dineren konden we pas van 18.00 uur betreden. Dit alles was voor ons de reden om eerder naar huis te gaan omdat het geen ontspanning en vakantie meer was maar stress. Aan de balie werd mij gezegd dat de prijs van het ontbijt en de garage aan mij terugbetaald zouden worden, maar ook dat is tot heden niet gebeurd.” heb ik nog geen antwoord gekregen. 😡

sylvia dortmundt
6 May 2024Fantastisch verblijf met mijn man en volwassen dochter en schoonzoon in de familie suite, mooie zeer ruime kamer (twee slaapkamers en twee badkamers, met zithoek, voldoende kastruimte en heerlijk rustig) vlak naast de lift. Heel erg vriendelijk personeel, een uitgebreid vers ontbijt met bijzondere gerechtjes, als je hier niet goed hebt ontbeten kan dat alleen aan jezelf liggen. De eerste avond gegeten in restaurant Demain wat een belevenis op zich was (en ze zijn nog maar net gestart). Prachtige gerechten (kunstwerkjes) waarbij bijzondere smaken, texturen maar ook kleuren werden gecombineerd met mooie bijpassende wijnen. We werden aan een prachtige tafel geplaatst centraal in het restaurant en door zeer vakkundig en gastvrij personeel bediend. Van de gastvrouw, de sommelier tot de chef, iedereen ging belangstellend het gesprek met ons aan. We hebben een top avond gehad van 19:00 tot 00:30. Echt een aanrader die wel tijdig gereserveerd dient te worden. Een andere avond hebben we bij Beach Boy in de haven gegeten. Ook net open en ook hier een mooie en gezellige avond gehad met heerlijke gerechten en wijnen. De bediening is heel vriendelijk en kundig. Hier konden we kort van tevoren nog reserveren maar ik weet niet of dat altijd zo is of zo blijft. Al met al een lang weekend gehad voor ‘in de boeken’.