Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Hotel Restaurant Het Verschil
Jackella Mijnster-Verkamman
24 August 20243 jaar lang iedere zomer overnacht in dit hotel. Dit jaar zou de 4e keer worden. Het hotel is overgenomen door enkel Engels sprekende dame. Onze boeking is niet overgenomen door nieuwe eigenaars/of slecht doorgegeven door oude, waardoor wij in hoogseizoen met 2 kinderen op straat stonden. We konden geen contact krijgen met oude eigenaren en de Engelse dame kon niets voor ons betekenen. Slechter dan slecht kan niet. Zeker niet na al die voorgaande jaren mag je verwachten dat alles goed geregeld wordt. Ik zal hier nooit meer overnachten en dit hotel ook zeker niet aanraden.
MTS Hazeleger
16 August 2024Bij aankomst was er niemand om ons te woord te staan, ben uiteindelijk geholpen door iemand die daar een dag eerder was aangekomen en ook nog niemand gezien had. We hadden een kamer met twee bedden en 2 stoelen, een badkamer die behoorlijk stonk. We hadden, s'morgens op een ontbijt gerekend maar ook toen was er niemand. 2 nacht geweest maar niemand gezien. Zeker geen aanrader voor dat geld.
Daphne van Eeden
4 August 2024Helaas een hele slechte ervaring. Na 2 keer eerder hier te zijn geweest gingen wij voor een 3e keer. Helaas blijkt het hotel te zijn over genomen door nieuwe mensen die er blijkbaar niets van snappen… E-Mail gekregen waarbij wij konden inchecken tussen 14:00 en 17:00 uur. Bij aankomst na een flinke reis helaas Niemand aanwezig met een baby van 4 maanden is dit geen pretje. Na 3 kwartier wachten en een hoop gebel kregen we eindelijk een gebrekkig Engels meisje aan de telefoon die ons via de achtertuin naar binnen heeft geleid en de sleutel blijkbaar in onze kamer lag. Wij zouden 4 nachten blijven maar er werd niet schoon gemaakt, je krijgt geen schone handdoeken niets…. Wij zijn een dag eerder vertrokken omdat zo’n vieze ruimte niet te doen is met een baby. De badkamer is helemaal drama hier durf ik niet eens meer iets over te typen. Baby bedje was besproken stond ook niet klaar, nadat we deze kregen zagen wij al gelijk dat dit enorm vies was en totaal niet hygiënisch. Mijn partner is naar een dame gelopen om aan te geven dit niet prettig te vinden op dag 1. Wij kregen te horen dat we dan maar moeten annuleren en wat wij van haar willen horen….. Besteed je geld vooral aan een ander hotel!
W Dombo
17 July 2024Slechte service. Na 4 dagen nog geen schone handdoeken. Oók geen wc papier. Afvalemmer niet geleegd. Er is/was niemand aanwezig; 16/7 &17/7 geen personeel gezien, dan alleen een engels sprekend meisje voor het ontbijt. Conclusie: wij raden dit horecabedrijf ten sterkste af!!!
Peter Willems
16 April 2024Gezellig hotel met 9 kamers. Vriendelijke eigenaars waar de hond welkom is. Kamers zijn niet te klein en de ruime douche heerlijk. Bedden zijn comfortabel. Ontbijt is super dat aan de tafel wordt gebracht. Winkelstraat(je) ligt om de hoek met diverse restaurantjes in de omgeving. (eigen restaurant was gesloten).