Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Fletcher Strandhotel Renesse

Carolien Vianen
5 September 2024Ouder hotel, voldoet in de basis aan alles! Goede prijs / kwaliteit verhouding! Geweldige ligging, vlakbij het strand en Renesse centrum!! Enorm hardwerkende vriendelijke personeelsleden in tijden van personeelstekort! Zij doen enorm hun best om alles in goede banen te leiden. Helaas hebben sommige gasten hier geen empathie voor!!! Dit hotel wordt volgend jaar vernieuwd . Hoop dat de prijs/ kwaliteit verhouding hetzelfde blijft !! Bedankt , lief personeel van de afgelopen 4 dagen, jullie zijn toppers!!!!!

jan-paul boersma
30 July 2024Nooit doen, het is slechter dan slecht. Geen airco, geen usb, kamer was vies en de badkamer groeide de schimmel op de badrand. Het was eigen keus, maar de folder en de website beloofde veel. Het hemelbed was een "kooiconstructie "en er was geen airco en met synthetische beddegoed was het echt klam en blij dat het ochtend was. Het excuus dat het gesloopt gaat worden en dan een nieuwe komt maakt het extra slecht. Dan moet men geen € 250 vragen voor zo'n slechte kamer incl. karig ontbijt. Nooit doen dit hotel.

Jeanne Lammertink
18 July 2024We hebben een plezierige tijd gehad in dit hotel, hoewel we een beetje argwanend waren na de negatieve en kritische reviews. De contacten met het personeel waren prettig en vriendelijk, de service en bediening in het restaurant was goed. Ook op de kwaliteit van de maaltijden was niets aan te merken. De kamer was prima en ruim en we hebben heerlijk geslapen. Toch zijn er nog wel enkele kritische puntjes te noemen. De asbak op het tafeltje buiten zat nog vol peuken van de vorige bewoners en was niet schoongemaakt, evenals het terrras. Het houtwerk van de kozijnen van zowel de buitendeur als van de badkamerdeur mag wel een schilderbeurt hebben. Dit alles heeft het genoegen van ons verblijf echter niet verpest. Wat wel een terugkerend vervelend moment was, dat het douchegordijn maar de helft van de douche kon afschermen. Een dichte cabine of douchewand zou ideaal zijn, maar tot die tijd volstaat ook een groter formaat douchegordijn, zodat dit de doucheruimte volledig afschermt en niet een groot deel van de badkamer nat is. Dit zal echter een eventueel volgend bezoek niet in de weg staan.

JP Keijers
10 July 2024Veel negatieve kritiek gelezen. Echter toch heel wat goede ervaringen. Kamer wel wat gedateerd maar werd elke dag mooi gepoetst en van nieuwe handdoeken voorzien. Receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt goed en meer dan voldoende. Iets om misschien rekening mee te houden. Onze elektrische fietsen moesten eerst buiten in de regen staan. Maar de receptie vond een oplossing. Heel positief. Maar hotels zouden toch een overdekte stalling moeten voorzien. Voor de rest viel alles goed mee. Het was uiteraard geen vijfsterrenhotel maar het was ook absoluut geen vijfsterrenprijs.

Ronald Houssart
10 June 2024Wat een slecht hotel. Is zeer dringend toe aan een volledige renovatie. Bij aankomst bleek het restaurant niet open te zijn. Op zich natuurlijk geen probleem maar vreemd dat dit niet eerder gemeld is. Badkamer uit de jaren 70 met schimmel op de vloer. Douchegordijn die maar voor de helft afsluit. Vieze spiegel. Kraan van de wasbak is er ook slecht aan toe. Deur naar de badkamer is ook al even geen doekje over gehaald. Service was vriendelijk maar toch vreemd dat ongeveer de helft alleen Engels spreekt. Voor ons was dit een flinke afknapper en wij kiezen de volgende keer géén Fletcher hotel meer. Kom op management van Fletcher hotels. Dit kan toch wel wat beter?