Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Brasserie Het Raadhuis

Cynthia P
20 May 2025Op de lunchkaart staat american pancakes met aardbeien, banaan, vijgen, blauwe bessen en honing. Wat was ik telleurgesteld toen mijn bord werd neergezet. 3 pancakes oke dat is genoeg. Maar 1 aardbei in vieren gesneden en 4 blauwebessen is best triest en dan ook nog eens geen banaan geen vijgen en ook geen honing terwijl dat wel op de kaart staat. Ik vroeg nog aan de serveerster he geen vijgen? Nee die zijn op zei ze terwijl ze gewoon doorliep. Het werd aangevuld door een schepje graanaatappelpitjes en een plakje sterappel. Sorry maar ik vind dit echt niet waar voor 12,50.


martijn1972
7 August 2024Zondag nam mijn moeder ons uit eten want ze had wat te vieren. Bij binnenkomst bespeurden we helaas een lakse houding van eigenaresse en personeel. We hadden een tafel op het terras. Ik bestelde Tuna Tataki voor 13 euro. Voor het gebodene, 4 stukjes en buiten komkommer, een hoge prijs. Hetzelfde vind ik van 5 euro voor 18 frietjes met een likje mayo. We hadden ook een vegetarische tom kha kay soep. Ik vergeef mensen die geen Thai spreken dat Kay, het Thaise woord voor kip, geen deel uit kan maken van een vegetarische soep, maar niet dat ze het belangrijkste ingrediënt, kokosmelk, weglaten. Koffie Friandise is volgens de kaart: Koffiekeuze met heerlijke zoetigheden. Je krijgt 4 of 5 bonbons voor 10 euro. Totaal geen moeite voor gedaan. Ik snap de prijs in verhouding tot het gebodene niet. We hebben zeker voor 5 personen meer dan 240 euro betaald met een service van nul. Mijn moeder werd door de bediening onheus bejegend op het terras. Zij hoorde het gelukkig niet, wij wel. Wat me vooral stoorde was de houding van de eigenaresse. Ik sprak haar aan op bovengenoemde zaken maar ze ging niet in op mijn opbouwende kritiek. Van je klanten moet je leren, weet ik als ondernemer. Ik heb enorm veel collega's/vrienden in de horeca van Utrecht en die zouden zich schamen. Ik hoef nu ook geen antwoord te krijgen en ik wil het met alle plezier mondeling uitleggen live. Als men er maar van leert en er iets mee doet. Ik heb meerdere zaken bankroet zien gaan door slechte service in combinatie met hoge prijzen. Voor de eigenaresse is dit misschien bijzaak, ik weet het eerlijk gezegd niet, maar er werkt ook personeel dat huur of hypotheek moet betalen en die mensen mogen niet opdraaien voor iets wat simpel is op te lossen.

Jeroen Heemstra
4 August 2024Jammer genoeg was het niet zo positief. We wilden wat drinken na een wandeling. Toen we binnenkwamen, was het achterste terras vol. Daarna zeiden ze niks meer. We hebben toen een kwartier gewacht en toen maar de bediening gehaald. Er was geen drankenkaart. De thee was prima, maar het was gewoon uit een zakje, geen verse thee. Toen we wilden afrekenen, kon dat niet bij de bediening. Binnen was maar 1 pinapparaat en daar stond een rij. Dit gaan we niet nog een keer doen, helaas!

René Cornelisse
16 July 2024Op het sfeervolle terras kun je hier genieten van een smakelijke lunch en vriendelijke bediening. De Camembert uit de oven was heerlijk. Bestel maar vast wat extra brood want het is een flink kaasje. En mijn vriendin was ook zeer te spreken over het Desembrood met Tonijn salade.