Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Sunita's Surinaams & Indiaas restaurant

Kevin Williams
15 August 2024Ivm werk overnachting geboekt in de buurt. Eenmaal aangekomen, ineens trek in heerlijke roti. Op zoek gegaan en adhv reviews hier terecht gekomen.. Roti kippedij en baka bana met pinda saus besteld. Jemig..wat zalig.. Heerlijk gegeten en genoten bij een kleine fijne plek. Ik kom zeker terug!! Dank jullie wel xx


Hans Knuever
20 May 2024Dit kleine superleuke surinaams/indiaas restaurant is een pareltje tussen de grotere restaurants in IJsselstein. De persoonlijke sfeer, het eten en de antourage, alles klopt. Het maakt niet uit wat je kiest, chicken tikka massala of roti alles is erg lekker. Heerlijk gekruid. Van pittig tot heeeeel pittig, er is voor idereen wat lekkers. Sunita's is een aanrader. Wij waren er vaker maar we blijven terugkomen. Ga zo door toppers.

Giovanni van der Klij
10 February 2024Wij bestellen hier regelmatig en het eten is ook erg lekker. Op hun site kun je ook aangeven hoelaat je je eten wilt hebben. Wij bestellen altijd rond 16.00 en omdat we vandaag nog weg moesten kozen we voor de optie om 17.00 bezorgen. Om 17.30 maar eens gebelt waar ons eten bleef en dan wordt je een soort van afgesnauwt. Haal dan de optie dat je een tijd kunt aangeven uit je menu.

M W
24 August 2020Je moet veel geduld hebben om hier te eten. Erg lang zitten wachten op ons hoofdgerecht en geen communicatie over hoe lang het zou duren. We zijn maar weggegaan omdat het best balen is als je erg hongerig bent en na bijna anderhalf uur enkel je voorgerecht (waarvan de grootte van de portie in mijn ogen niet in verhouding met de prijs is) hebt gehad. Na achteraf aangegeven te hebben dat we erg teleurgesteld waren, werd ons verteld dat we het maar hadden moet aangeven dat we snel wilden eten. Erg flauw omdat je er echt wel van uit mag gaan dat je na een uur wel kunt eten. De bezorgers daarentegen liepen veel heen en weer met de bestellingen, waardoor je bijna zou denken dat de afhaal/bezorgbestellingen een grotere prioriteit hebben dan de gasten in het restaurant.