Yuki Sushi Leiden reviews

Havenplein 2, 2312 GZ Leiden, Nederland
image
3.6 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

40.00%

4

20.00%

3

20.00%

2

0.00%

1

20.00%
Over Yuki Sushi Leiden

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 11:00–21:00
  • Dinsdag: 11:00–21:00
  • Woensdag: 11:00–21:00
  • Donderdag: 11:00–21:30
  • Vrijdag: 11:00–21:30
  • Zaterdag: 11:00–21:30
  • Zondag: 11:00–21:00
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Yuki Sushi Leiden in Leiden

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Bij een slechte beoordeling goed en uitgebreid beschrijven wat er volgens u misgaat. Boze reviews worden niet geplaatst.
Door op "Plaats review" te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Yuki Sushi Leiden

image
Mr X
23 August 2024

Wij bestellen iets meer dan een jaar bij Yuki en dat ging eigenlijk altijd met een 5/5 tevredenheid voor het eten en de service. Echter vorige maand krijgen we i.p.v. mango helaas ananas in de pokebowl, dit kan gebeuren en heb ik verder geen opmerking over gemaakt. Nou hebben we van de week weer besteld en zag de mango er zo geel uit als een ananas, geheel onrijp dus, zuur en hard. Telefonisch contact gehad wat erg stroef verliep en het was nou eenmaal zo dat zij hun product onrijp hadden binnen gekregen, dit werd dus maar mijn probleem. Ik ben zojuist nog langsgereden om te vragen hoe het zit, ik dacht wellicht is het een jonge student die ik aan de telefoon had. Nou bleek het dus de eigenaar Daisuke te zijn, in de winkel zelf had die ook verder 0 begrip voor de situatie. "Dit is nou eenmaal hoe we het binnenkrijgen, kunnen wij niks aan doen". Compensatie zat er niet in want de poke bowl is maar 11 euro. Nou boeit het geld mij 0 maar het gaat om het principe dat je een niet goed product verkoopt en het je 0 boeit wat je klanten ervan vinden. Je moet je eigenverantwoording nemen en het met je leverancier regelen en het niet het probleem van de klant maken. Een onrijpe mango kan je tevens binnen 1-2 dagen rijp maken.... Dit resulteerde in irritatie bij mij waarop ik maar te horen kreeg dat ik moest oprotten uit de winkel. Nou was mijn verbale reactie daarop (totaal) niet netjes, dat erken ik ook zeer zeker. Echter is dit de reactie die je uitlokt met je houding. Voor iemand die claimt in sterrenrestaurants te hebben gewerkt zou je beter moeten weten ;) Voor ons dus helaas hier nooit meer, zijn genoeg opties in Leiden...

Delen Delen
image
R.
23 July 2024

Kwam eerst binnen bij het restaurant (staat duidelijk yuki sushi op de voorkant). ''Je moet even via de andere kant binnen, dit is de restaurant ingang''. Ik moet helemaal niks. En boven jullie ''afhaal ingang'' staat duidelijk op dat het een ijssalon is. Niet heel doordacht... logisch dat ik als klant dan verkeerde ingang binnenkom. Zeer karig met de edamame... 150 gram volgens de website. Maar het bakje past niet eens 150 gram in... afgewogen inclusief verpakking 120 gram. Sushi was verder prima. Maar ik ben niet gauw geneigd hier opnieuw te komen.

Delen Delen
image
Frederik Zevenbergen
19 May 2024

Vanavond hebben we gegeten bij de nieuwe locatie van Yuki sushi aan de haven. Het fijne is dat Yuki nu een terras voor de deur heeft, zodat je bij mooi weer buiten kunt dineren. Het nieuwe restaurant is stijlvol ingericht met Japanse thema's en heeft zeer comfortabele stoelen. Chefkok Daisuke Yuki verwelkomde ons persoonlijk en vriendelijk. Hij vind het leuk dat we de nieuwe locatie al hadden gevonden. Het was weer geweldig; de kwaliteit is zoveel beter dan de 'fabriekssushi' die je op sommige plekken krijgt. Alles was met zorg en toewijding bereid. De ene helft van onze tafel koos voor het 'Flavors of Life' menu, terwijl de andere helft het Fantasy menu selecteerde. Beide menu's begonnen met diverse sushi. Het Fantasy menu vervolgde met een selectie van overheerlijke sashimi, met zalm en tonijn in twee bereidingen en een stukje coquille met een heerlijke topping. Daarna bevatte het Fantasy menu een aantal dragon rolls, waarbij elke roll een nieuwe smaakexplosie bood. Het Flavors of Life menu bood een stukje gebakken zalm, verfijnd gekruid op een bedje van sla. Daar had voor mij overigens nog wel een beetje rijst bij gemogen. Als afsluiter kregen we een grand dessert met dorayaki, ijs en een stukje crème cake. Daarnaast bestelden we een side dish van crispy chicken, die zo populair aan tafel was dat we al snel een tweede portie erbij bestelden. Al met al waren we zeer tevreden.

Delen Delen
image
Leanne Lovink - Helio
31 March 2024

Heerlijk gegeten. En bedankt voor het maken van de sushi zonder avocado 🙏🏻.

Delen Delen
image
Amanda Bink
19 January 2024

Je kan merken dat het restaurant nog niet zo lang open is. Er zijn wat verbeteringen aan te bevelen. Ten eerste wordt je niet opgewacht bij binnenkomst. Je moet zelf maar uitzoeken waar je gaat zitten. Vervolgens duurt het vrij lang voordat men doorheeft dat er nieuwe gasten aanwezig zijn. Nadat de menukaart gebracht is duurt het vervolgens weer vrij lang voordat de bestelling wordt opgenomen. Wij hadden fles water bij de wijn besteld echter kregen wij deze pas na 2 keer opnieuw vragen. Het oogde allemaal wat chaotisch. Hopelijk verbetert dit snel. De sushi is overigens gewoon prima. Heerlijk van smaak en vers.

Delen Delen