Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Hokkai Kitchen

Raymond cheng (Raymond)
4 September 2024Tussen de loodsen en werkplaatsen op industrieterrein schuilt Hokkaido. Bij binnenkomst is niet zoals je verwacht, maar daar moet je doorheen kijken. Vriendelijke bediening en deden hun best om alles naar je wens te maken. Zijn goed op de hoogte van de gerechten op de menukaart. We hadden een omakase 5 course tasting en daarna Chef choice. Sushi zoals het echt hoort. Sushi rijst was heerlijk op smaak. Soya bij de gerechten was niet eens nodig. Smaak explosie op je papillen. De sparkling sake is een echte aanrader. Mijn vriendin was helemaal weg van. We komen zeker eens terug.

Jozef
24 August 2024We bezochten recent Hokkai Kitchen en waren onder de indruk van de kwaliteit van het eten. De rolls waren prachtig bereid met een perfecte balans van smaken, en elk gerecht was heerlijk. Het eten alleen maakt deze plek een bezoek waard. Echter, de sfeer en service kunnen beter. Een deel van de ruimte voelde rommelig aan, en de hoge stoelen en tafels pasten niet bij de setting. Het sake-menu was goed, maar het dunne papier waarop het gedrukt was, deed afbreuk aan de ervaring. Ook ontbrak er een dresscode voor het personeel, wat niet strookte met de hoge kwaliteit van het eten. We komen zeker terug voor de sushi, maar hopen op verbeteringen in de sfeer, service en presentatie.

Porker
20 July 2024Wat een verrassende sensatie; Chef’s choice en allerlei specials met oa Hollandse nieuwe en heerlijke Japanse wijn. Verrassend ook vanwege de locatie (oude industrie, 2dehands autohandel en de zijingang…). Bediening servicegericht en verstand van smaken kortom van harte aanbevolen.

Lianne Yawn
2 July 202410 jaar geleden ongeveer kwam ik hier voor het eerst. Een verborgen parel in het havengebied voor super verse sushi. Toentertijd at je voor 30 euro de Chef’s Special nu eet je die voor ruim 50 euro. Natuurlijk, inflatie, corona etc. Maar er is meer aan de hand: de open keuken en het verplaatsen van de balie naar het voormalig magazijn (vroeger moest je door het donkere magazijn maar het toilet) en de aanstelling van een manager/sake sommelier om de service naar een hoger niveau te tillen, bijvoorbeeld. Het is wel duidelijk: Hokkai heeft ambities. Maar zouden jullie met een forse prijsverhoging niet wachten tot de ambities waar zijn gemaakt? Wat betreft de service: die was excellent. Alhoewel sommige medewerkers wat slecht verstaanbaar zijn. Men vergat een oester te serveren, maar die werd later alsnog gebracht en niet in rekening gebracht. De manager had voldoende aandacht voor de gasten en maakte een passend praatje. We hadden geen tijd meer voor ijs, maar kregen toch wat mee, omdat mijn man er zo’n trek ik had. Echt heel goed! Het eten is fenomenaal, de oester de beste die we ooit hebben gehad en dat voor 4,50! Dat staat ook in contrast met de verder prijzige gerechten. Ik ben benieuwd hoe het restaurant zich gaat ontwikkelen.

Erik Hannema
4 May 2024Om de zoveel tijd mag je jezelf en je partner culinair verwennen. Werkelijk fantastisch gegeten, wij kozen voor het chef's choice menu, maar het maakt eigenlijk niet uit wat je besteld, alles is fantastisch bij Hokkai. Complimenten aan de chefs en de bediening. Tot de volgende keer.