blooming hotel reviews

Duinweg 5, 1861 GL Bergen, Nederland
image
3.0 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

20.00%

3

0.00%

2

60.00%

1

0.00%
Over blooming hotel

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij blooming hotel in Bergen

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van blooming hotel

image
Hetty Wanrooij
14 September 2024

Het enige wat fijn is aan dit hotel is de omgeving. Eenpersoonskamer, dat een hotel dit durft aan te bieden is om je dood te schamen. En dat ook nog eens voor heel veel geld . IJskoude appeltaart , of hij even opgewarmd kon worden . Nee kon niet . Restaurant: op onze opmerking: we hebben op de site een menu gezien voor € 39,- werd als antwoord gegeven : oh dat is oud, dat doen we niet meer . 0,0 empathie, 0,0 gebaar naar de gast. Mijn partner en ik komen hier nooit meer !

Delen Delen
image
Vincent Oud
1 September 2024

Luxe hotel met toch wel hier en daar wat gebruik sporen (beschimmelde kitrand in badkamer en stinkend putje). Nadeel wel dat er continue ergens een ventilator staat te draaien en met name op de 1e verdieping is dit heel vervelend. Een koelkast voor medicatie is wel 4 x om gevraagd maar uiteindelijk toch geleverd. Goed hotel maar zeker voor de prijs mag je wel net even iets meer verwachten.

Delen Delen
image
Arend Daniels
18 August 2024

Dit hotel heeft weer onderhoud en aandacht nodig. Het mangement zou eens een paar weken op stage moeten bij VALK Hotels om te zien hoe het allemaal wel kan en moet. Blooming komt overal te kort in aandacht en onderhoud. Airco op de kamer doet eigenlijk niets, speelruimte voor kinderen is oud en bijna alles wat er staat is kapot en incompleet. Het verfwerk in het hotel is overal kaal en heeft beschadigingen. Wat jammer voor een hotel van deze allure. Het ontbijt is prima, maar kan niet tippen aan dit van een Van der Valk dit terwijl de prijzen er niet om liegen. Zonde want dit Hotel kan echt een topper zijn met meer aandacht voor details. Ons verblijf was verder super en we komen zeker terug want de locatie is top en aan het personeel ligt het hier niet, die zijn heel vriendelijk en geven echt gevoel van hospitality.

Delen Delen
image
Anne Muyres
23 July 2024

Wij hebben allebei een drukke baan en we hebben drie kleine kinderen. We komen naar een hotel om ontzorgt te worden en bij te slapen. We hadden een arrangement geboekt plus massages. Helaas kostte het van te voren al veel moeite om in contact te komen om diner en massage te reserveren. Had verwacht dat daar iets meer proactiviteit zou zijn. Het eten was prima maar niet super. De hotelkamer super warm en de airco had helaas weinig effect. Ook het bed was niet goed. Hierdoor twee slechte nachten waardoor we vermoeider naar huis gaan dan dat we kwamen. Op de laatste ochtend zouden we de massages hebben maar die bleken uiteindelijk niet ingepland te zijn, ondanks de moeite die we zelf van te voren gedaan hadden om deze in te plannen. Zonder massages naar huis dus. Al met al teleurstellend, niet ontzorgt en niet uitgerust. Aangegeven bij receptie maar meer dan “heel vervelend” leverde dat niet op.

Delen Delen
image
Janna Touw
25 June 2024

Het hotel is mooi en ligt in een mooie omgeving. Fijne welness en goede massage. Minpunt is wel dat er ook bruiloften worden georganiseerd en als je aan ‘de verkeerde’ kant zit je hier overlast van hebt (tot 00:30u). Gezien de ligging en welness faciliteiten komen veel gasten voor hun rust. Dit aangekaart bij de receptie, maar werd aangegeven dat het nou eenmaal hoogseizoen is voor bruiloften. Mijn inziens is de geluidsoverlast niet passend voor een welness hotel. Daarnaast had ik een massage geboekt die €60,- was (vanwege een actie). Ik moest in eerste instantie €70,- aangeven maar gaf aan dat op de site €60,- stond. Vreemd dat dit niet gelijk wordt verrekend en ik dit eerst moet aankaarten.

Delen Delen