Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van SushiPoint Heerhugowaard

Jaap Retz
17 September 2024In december 2023 sushi besteld voor € 50,00. Maar die sushi was echt zo slecht en smaakte werkelijk nergens naar! Klacht ingediend bij de eigenaresse van dit filiaal en ik "moest" de New York New York bestellen volgens deze dame. Die zou veel beter zijn. Dus dat afgelopen vrijdag maar gedaan. Nog even er achteraan gebeld dat ik graag de Ebi Fry er extra bij wilde hebben. Bestelling rond 17.30 uur opgehaald en vol verwachting naar huis gereden. Eenmaal thuis was het weer één grote teleurstelling! De Ebi Dry vergeten toe te voegen en verder was de sushi wederom smaakloos en zo onregelmatig gesneden dat het gewoon vreselijk eten was. Ja, over één rol was overladen met rode pepersaus met peperstukjes erop. Maar zo maak je een drol nog smakelijk. Achterin de doos lagen 4 grote hompen die je niet op een normale manier kon eten en verder was de sushi gewoon niet smakelijk. Normaliter gaan wij naar Bobby's Sushi in De Goorn maar wij wilde dit weer eens proberen. Niet meer doen! Is gewoon zonde van het geld. We hebben het geprobeerd!


Hansje Klinkhamer
12 June 2024We hadden een poké bowl met zalm en een paar bijgerechten besteld. De zalm was smaakloos, de wortel een vieze drap, de rijst warm, grote ongelijke stukke advocado en de smaak was gewoon niet lekker. Geen aandacht voor je producten! We hebben vooraf gebeld, omdat een aantal dingen miste in onze bestelling, hier zijn we wel goed geholpen en we krijgen een "sorry" bon, ook al zullen wij die helaas niet gaan gebruiken. Na 2x niet te vrede, slaan wij sushi point Heerhugowaard voortaan over!!

Johan Van den Berg
25 March 2024Ik bestelde sushi voor twee personen en hoewel de sushi niet slecht was, viel het me op dat alle rollen dezelfde smaak hadden. Ik had een paar verschillende New York rolls besteld, maar ze smaakten allemaal hetzelfde. Het zou fijn zijn geweest om meer variatie in smaken te ervaren. Hopelijk kan dit in de toekomst worden verbeterd, zodat klanten een breder scala aan smaken kunnen ervaren bij het bestellen van verschillende sushirollen.

Ginger van der Meulen
4 December 2023De sushirijst was sompig, er werd ons een bon van 10 euro aangeboden op een bestelling van 65 euro... uiteindelijk hebben we de de bestelling opnieuw gekregen en ook deze was niet te eten. Natte rijst met suikerkorrels, geen smaak aan de vis en overige ingrediënten. Zeewier dat niet door te bijten is. Gelukkig wel een vriendelijke bezorger en klantenservice, maar ik bestel nooit meer.