Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Tokan Vibes & Bites

Nico Boots
3 May 2024Bij aankomst weet de bediening niet wat de Parel van de maand is.(staat toch echt op de kaart) Na de eerste ronde besteld te hebben en gegeten gaan we voor de tweede ronde. Dan blijft dat er 4 van de 12 geregeld niet meer leverbaar zijn.. er zitten 6 mensen te eten. (Beetje apart) Na wat gevonden te hebben... een Sate, wordt het geserveerd.... is Koud en net ontdooi. Daarna heeft het personeel geen interesse meer in de klant alleen in zich zelf. Zeer slecht ervaring. Nooit meer. Aan de balie beneden werd het goed beoordeeld en gereageerd...

T. H.
31 March 20244.25 rekenen voor een biertje wat nog niet eens koud is we waren met een groep eten eten is echt lekker en de bediening was ook aardig maar als je zoon prijs rekent vind ik dat ze wel een koud biertje of drankje moeten verzorgen al vind ik dat in heel van der valk een minpunt!

Mirjam Van Baarsen
17 February 2020Superverse sushi duurt soms iets langer, en dat proef je. Besef dat ! Meerdere keren hier gegeten en altijd even goed. Uitermate vriendelijke bediening, vooral de bedrijfsleidster is Top. Bij ons vorige bezoek gevraagd om kikomansaus zoutarm (met groene dop) bedrijfleidster beloofde ons dat het er de volgende keer zou zijn, en ze kwam haar belofte na, heel fijn ! We komen graag snel weer terug.

Michel van Norden
1 February 2020Vandaag, na een eerdere goede ervaring, weer eens hier wezen eten. Hoe leg je dat uit.... Op de kwaliteit van het eten is niets aan te merken. Aan de snelheid waarop er geserveerd wordt echter wel. Een uur tussen de diverse gangen is echt te lang. Helemaal als er in de tussentijd geen aandacht aan de drank voorziening wordt geschonken. Wij gingen voor het drie-gangen menu, na 2,5 uur maar besloten de 3de gang achterwege te laten. Bediening had tussendoor ons even kunnen inlichten dat de keuken moeite heeft met de drukte. Een gratis drankje of een geste doet wonderen in het wegnemen van irritaties. Zo had men ook ervoor kunnen kiezen om de sushi, die wij als fingerfood voor het voorgerecht hadden besteld kado te doen, voor het verloop van hedenavond, in plaats van de rekening met 3* 3-gangen menu te presenteren en te doen alsof het allemaal de gewoonste zaak was.... Sorry, maar echt slecht dus.

Gernand Leusink
18 October 2019Na 1.5 uur gewacht te hebben kregen we eindelijk onze eerste ronde. Tijdens het eten (na 2 min) kwam direct onze tweede ronde. De bediening let niet op de tafels en is totaal niet betrokken bij de gasten. Wanneer ik een zorgeloze avond en lekker wil eten ga ik zeker niet meer hier eten. De slechte bediening (4 serveersters) heeft onze avond meer dan verpest terwijl er maar een paar tafels bezet waren. Alsjeblieft, rij dan Hoorn in en kies daar een fijn restaurant.