Ajanef Lunchroom reviews

Lobeliusstraat 22, 1504 EM Zaandam, Nederland
image
2.6 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

40.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

0.00%

1

60.00%
Over Ajanef Lunchroom

Tags
Contactinformatie
  • Lobeliusstraat 22, 1504 EM Zaandam, Nederland

Openingstijden

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 08:00–22:00
  • Woensdag: 08:00–22:00
  • Donderdag: 08:00–22:00
  • Vrijdag: 08:00–22:00
  • Zaterdag: 08:00–22:00
  • Zondag: 08:00–22:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Ajanef Lunchroom in Zaandam

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Ajanef Lunchroom

image
Djibril Argam
13 April 2024

Niks op voorraad, koud en geen kaas en duurt gwn te lang om een ei te bakken!! Wat een lege tent.bestel geen tajine want je krijgt een kippen bot met wat saus meer niet. En als je iets terug stuurt naar de keuken zijn ze beledigd.

Delen Delen
image
Mochtar Argam
13 April 2024

Slecht. Geen materiaal, koud binnen. Schoonmaken is ook geen luxe.

Delen Delen
image
Nisha Dhesi
24 February 2024

Ik ben hier met een vriendin gaan eten. Bij binnenkomst was het restaurant vrij leeg en werden we niet begroet of aangekeken. We meldden dat we een reservering hadden, maar de dame leek ons niet helemaal te begrijpen en wees naar de tafels. We namen aan dat ze bedoelde dat we zelf een plek moesten kiezen, dus deden we dat maar. De meeste tafels waren nog bezet met vieze borden, dus hadden we niet veel keuze. Nadat we een plek hadden gekozen, kwam (naar mijn vermoeden) de eigenaar. Hij was erg vriendelijk en vroeg of hij onze bestelling kon opnemen. Aangezien we nog geen keuze hadden gemaakt, vertelde hij ons hem even te roepen wanneer we er klaar voor waren. Na 10 minuten keken we rond om onze bestelling door te geven, maar er was niemand te bekennen. Na een half uur kwam dezelfde dame als bij binnenkomst om onze bestelling op te nemen. Ik vroeg haar of ik een uitsmijter kon bestellen, maar weer leek ze me niet te begrijpen. Daardoor moest mijn vriendin in het Arabisch bestellen. Het zou handiger zijn als er altijd iemand aanwezig is die Engels/Nederlands spreekt, aangezien ook andere klanten moeite hadden met bestellen. Een minuut nadat de dame de bestelling had opgenomen, kwam "de eigenaar" om te vragen of we al geholpen waren. Daarna kregen we de "uitsmijter". Ik zal de foto toevoegen, want die spreekt voor zich. De Harira werd zonder limoen geserveerd. Wanneer je om een limoen vroeg, werd het in een servetje naar je gebracht. Je krijgt een glazen fles drinken zonder glas of rietje. Veel dingen zijn niet op voorraad, waardoor deze niet besteld kunnen worden. Er werd niet meer gevraagd of alles naar wens was en of we nog iets anders wilden bestellen. Het was een aparte ervaring voor ons en zeker niet voor herhaling vatbaar. Het restaurant ziet er leuk uit van binnen, maar als er meer aandacht wordt besteed aan klanttevredenheid en gastvrijheid, heeft het naar mijn mening meer kans van slagen.

Delen Delen
image
Gewoon
7 August 2022

Afgelopen vrijdag hebben wij geluncht bij Ajanef. Supervriendelijke serveerster echt top service. Dankjewel voor je klantvriendelijkheid!

Delen Delen
image
Hasan Kalayci
1 May 2022

Ze zijn in iedere geval echt heel goed, qua kwaliteit beter als zaken rond Amsterdam die ik heb geprobeerd. Ik hoop echt inşaAllah dat deze zaak zich nog vele jaren zal voortzetten, hoeven nu ook niet meer niet Amsterdam te rijden

Delen Delen