Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van HEMA Utrecht-Overvecht


Andrea Quintero Blanco
24 February 2024Vandaag wezen shoppen voor nieuw beddengoed, we hadden al beddengoed van een andere winkel gekocht en voor de zekerheid de bon meegenomen. Eenmaal aangekomen bij de HEMA werd mijn man benaderd door de beveiliger. De beveiliger vroeg mijn man of hij alleen was en of hij een mandje kon gebruiken( prima geen probleem) waarop mijn man antwoord: ik ben met mijn vrouw en zoon, vervolgens zocht de beveiliger echt of ik aanwezig was en werden we de hele tijd tot aan de kassa gevolgd en aangestaard door de beveiliger. Nog nooit zo’n nare ervaring gehad bij deze HEMA. Bah


özgür tepe
7 July 2023Gister een bezoek gebracht aan het winkel restaurant voor twee ontbijt deals, deze is inclusief warme drank. Mijn metgezel sloeg de warme drank af waar ik koos voor verse muntthee. De aardige kassière zei dat ik daar €0,75 extra voor zou moeten betalen omdat het niet een reguliere warme drank is, waarop ik vroeg: "kan dat niet worden weggestreept tegen de warme drank die mijn metgezel afslaat?". De jonge kassière keek mij ineens heel onzeker aan met een "error 404" uitdrukking op haar gezicht en moest dit met een senior medewerkster overleggen. Er werd even heen en weer overlegd, waarop de senior medewerkster tegen mij zei: "nee, die €0,75 cent moet gewoon betaald worden". Waarop ik principieel de verse munt thee heb afgeslagen en voor een zakje gemberthee ben gegaan. Kom op Hema, is dit jouw klanttevredenheid anno 2023?! Ik bespaar je notabene de kosten van één warme drank en jouw medewerkers zijn te beroerd om in plaats van een gemberthee zakje, 3 takken munt in een glas met heet water te drukken. Maar wel met een stalen gezicht zeggen dat ik bij moet betalen. Ik had even het idee dat ik tegen protocol volgende AI-androids aan het praten was, in plaats van sensitieve "mensen" die met creatief denken een klant als ik tevreden weet te houden. Misschien moet hier de cursus klanttevredenheid training nog landen, wie weet. Tot die tijd zie je mij hier niet meer terug 🤷

Chris
20 June 2023Ik vroeg een medewerker of ik haar een vraag mocht stellen. In eerste instantie negeerde ze me en toen ik mijn vraag herhaalde zei ze ‘ja, snel!’ Later zag ik dat ze twee buitenlandse heren hield met een pakket, ook die foeterde ze uit omdat ze te snel op okay hadden gedrukt en nu geen verzendbevestiging per mail konden ontvangen. Ik zag duidelijk dat deze heren niet goed begrepen waarom er zo lelijk tegen ze werd gedaan. Klantvriendelijkheid zou, naar mijn mening, het hoogste goed moeten zijn als je in een winkel werkt. Daar valt nog een hoop winst te behalen.