SushiPoint Loosdrecht reviews

Nootweg 1, 1231 CP Loosdrecht, Nederland
image
2.0 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

20.00%

1

60.00%
Over SushiPoint Loosdrecht

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 14:00–21:00
  • Dinsdag: 14:00–21:00
  • Woensdag: 14:00–21:00
  • Donderdag: 14:00–21:00
  • Vrijdag: 14:00–21:00
  • Zaterdag: 14:00–21:00
  • Zondag: 14:00–21:00
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij SushiPoint Loosdrecht in Loosdrecht

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van SushiPoint Loosdrecht

image
Lizz B
26 August 2024

Gister de sushi crispy box gehaald maar er was niks crispys aan. De sushi was erg sompig en zat geen smaak aan. Ook hadden wij wasabi gekregen die helemaal nat was en er erg raar uitzag. Tot aan nu toe nog steeds last van mijn buik door de sushi

Delen Delen
image
Yousef Dalou
2 July 2024

Smaakt nergens naar droog rijst en alles smaakt het zelfde , nooit meer !!

Delen Delen
image
Niek Burgers
24 February 2024

Eerst 45 min te laat ik gebeld ze komeneraan nu anderhalf uur veder nog niemand gezien , 18:20 besteld nu 20:00 en nog niks bellen maar weer , nu snap ik dat je niet aan deur betalen kan :(

Delen Delen
image
Jan-Daan de Wit
2 July 2023

Had online besteld en stond keurig op aangegeven tijdstip klaar. Vriendelijke ontvangst in de winkel. Beetje krappe afhaal, maar denk dat de meesten het laten bezorgen. Het eten smaakte voortreffelijk. Doosje mag iets groter want nu worden sommige dingen iets geplet, maar dat is dan het enige. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Delen Delen
image
John Benthem
22 November 2020

vrijdag 20 november sushi besteld voor bijna €80,-. Hierbij aangegeven dat de visproducten ivm allergie apart verpakt moeten worden. Bij de bezorging kwamen we erachter dat de Crispy box niet bij de grote bestelling zat. Telefonisch contact opgenomen met de locatie maar wel in de 'wacht' gezet. Na 10 minuten wachten maar eens met een andere telefoon geprobeerd. Hier werd op genomen en kon ik direct Aang even dat de Crispy box nog geleverd moet worden. Om het goed te maken zou er extra bij gerechten geleverd worden. Inmiddels is mijn vriendin maar begonnen met eten en kon ik dus wachten. Na drie kwartier nog steeds niks bezorgd en besloten om maar eens te bellen; bezorger was al een kwartier onderweg. Zou er dus elk moment moeten zijn (20 minuten van de lokatie naar ons huis). Enfin een kwartier later nog niks. Weer bellen. Ze gaan nu bellen naar de bezorger en zeggen mij toe om mij terug te bellen om aan te geven hoe lang het nog echt gaat duren. Inmiddels vraag ik hoe ze het nu verder gaan oplossen. Ik krijg toegezegd een waardebon van €10,- Weer een kwartier later nog steeds geen eten. Dat is dus dan anderhalf uur nadat ik door had gegeven dat de bestelling niet klopte. Duizend maal sorry. Ik krijg toegezegd dat ik het hele bedrag á 76,80 terug gestort krijg maar de bezorger is er nog steeds niet. Nog geen 5 minuten later word ik gebeld door de filiaal manager. Het terug storten van het bedrag kon niet. Het was een nieuwe werkneemster er wist niet dat dit niet kon. Terwijl we aan de telefoon zitten word de bestelling bezorgd; de crispy box met bijgerechten die warm hoorden te zijn. de doos open gemaakt en de sushi ziet er echt rommelig uit. Er word me gevraagd om een foto hier van te sturen. Ik word terug gebeld en het blijkt dat zij er niks vreemds aan zien en dat dit volgens de standaard is van Sushi point. Rijst droog en Sushi valt uit elkaar Tenslotte word mij toegezegd dat ik bij de volgende bestelling 2 items gratis krijg die er nu op de bon staan. Inmiddels eetlust weg! Erg jammer dit!

Delen Delen