MOJO Japanese Kitchen reviews

Potterstraat 16-20, 3512 TB Utrecht, Nederland
image
2.6 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

20.00%

3

0.00%

2

20.00%

1

40.00%
Over MOJO Japanese Kitchen

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 17:00–22:30
  • Dinsdag: 17:00–22:30
  • Woensdag: 17:00–22:30
  • Donderdag: 17:00–22:30
  • Vrijdag: 13:00–16:00, 17:00–22:30
  • Zaterdag: 13:00–16:00, 17:00–22:30
  • Zondag: 13:00–16:00, 17:00–22:30
  • Op dit moment gesloten

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij MOJO Japanese Kitchen in Utrecht

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van MOJO Japanese Kitchen

image
S
19 November 2024

Helaas een zeer slechte ervaring gehad hier. 1. Het eten komt erg laat. 2. Veel van wat je bestelt, wordt niet geserveerd. 3. Het eten is niet vers, en de sfeer binnen is erg chaotisch. Het restaurant ruikt sterk naar eten en een onfrisse geur. 4. In het laatste uur word je meerdere keren aangesproken over hoeveel tijd je nog hebt om te bestellen, wel drie keer in één uur. 5. Bij het reserveren van een tafel is de organisatie slecht. Bij aankomst weten ze niet welke tafel voor jou is gereserveerd of op welke verdieping je moet zijn. Ik zou dit restaurant niet aanraden.

Delen Delen
image
Tem Or
19 November 2024

Ik begrijp echt niet hoe dit restaurant zo’n hoge score heeft behaald! Het eten is zeer teleurstellend. Niets smaakt vers en zelfs de gerechten waar je voor betaalt, hebben geen smaak. Bovendien vragen ze €40 per persoon, maar het duurt ontzettend lang voordat het eten op tafel staat. Het QR-code bestelsysteem is onhandig: iedereen aan tafel moet tegelijk bestellen, anders moet je steeds minuten wachten voordat je weer iets kunt toevoegen. Heel frustrerend. Voor mij was dit de eerste en laatste keer dat ik hier kom!

Delen Delen
image
Bruna Gomes
25 October 2024

Wat een teleurstelling. De reviews on Google reflecteren niet voldoende onze ervaring. De sushi was smakeloos, de zalm was waarschijnlijk zalm forel, het smaakt niet juist. De gunkans waren erg vies met een bittere en artificiële smaak. Basically alle rauwe vis was erg meh van smaak. De enige sushi die lekker was was met de eel en met roomkaas-zalmsalade. Het voelde allemaal heel gehaast, we hadden van 17.30 tot 18.45 de tijd, maar om 18.30 werden we al verteld niet meer te kunnen bestellen. De tweede ronde duurde zo lang voordat het kwam, dat we in staat waren de derde ronde te bestellen en ze tegelijk kwamen. Mojo is groot maar het leek alsof het personeel het niet aankon. De bediening was beleefd en de rondes duren maar 8 minuten, dat was positief. Veel te veel geld voor wat je verwacht.

Delen Delen
image
Michelle van den Hof
18 October 2024

Het is een prima restaurant om een keer te eten. Het wordt snel geserveerd en het was lekker. Vond het alleen wel jammer dat er geen informatie bij de producten stond. Zo kon je niet zien wat er precies in zit.

Delen Delen
image
Sem Smits
25 August 2024

Was weer heerlijk eten met maatje. Maatje heeft 20 stukken sushi gestolen om niet extra te hoeven betalen. Beetje ordi vind ik persoonlijk. Maarja hij is altijd beetje freaky. En een horse!

Delen Delen