Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Restaurant Star

Duco Schot
28 January 2025Bestel je online komt er op je scherm te staan anderhalf uur bezorgd tijd. Bel je op om te zeggen dat je bestelling wilt annuleren omdat dat te lang duurt krijg je als antwoord nee we gaan sneller zijn met 3 kwartier heb je je eten. Uiteindelijk komen ze na 2 uur met een flauwe koude hap aan. De regio zo een betere plek zijn als deze tent verdwijnt.. Leugenaars

Randy Kroos
24 January 2025Pizza en kapsalon besteld, het eten was ijskoud, niet te doen. Gebeld en kreeg te horen dat het de volgende keer gratis is, prima en aardig, maar wat heb ik daar op het moment zelf aan? Ik moest nu patat gaan halen om de hoek, dus extra geld moeten uitgeven. Je zou dan verwachten dat ze direct een nieuwe WARME bestelling komen brengen. Maar nee helaas, ik moest het hier maar mee doen. Voorheen zat hier Restaurant Noorsin, dat was top kwaliteit en service, helaas deze tent niet.

Stephanie Fernandez
6 January 2025Dit moet een GROTE schotel voorstellen😳(zie foto) Ik heb naar de zaak gebeld en hij zegt dat hij de pitabroodje is vergeten en dat het in 2 min bezorgd zou worden. Jammer dat jij de pitabroodje bent vergeten maar als ik wat zeg over de kwantiteit en dat het goed is voor mijn zoontje van 3 jaar (die alle frietjes) op heeft, zegt hij ongeïnteresseerd dat het normaal is. Als ik benadruk dat ik een GROTE schotel heb besteld, zegt hij geïrriteerd dat zo de porties zijn. 15 euro per schotel betaald en heb die avond alsnog moeten koken. Verschrikkelijke service! Opgelicht voel ik me.


Roland Hendriks
11 November 2024Besteld via de bekende weg en netjes op tijd bezorgd. Alleen miste ik de friet die er bij hoort te zitten. Gebeld naar het restaurant. Legt de medewerker eerst uit dat hij zeker weet dat hij de patat er bij heeft gedaan. Leg ik uit dat het niet zo is. Komt hij er op terug: We hadden geen friet besteld. Nee, dat zit standaard bij de schotel (friet of rijst). En op de bon staat ook "+Friet". Maar in mijn zak zit geen friet! Wordt die gast brutaal en zodra ik mijn ongenuanceerde mening geef hangt hij op. Lekker die klantonvriendelijk service van STAR. Een beetje star, zal ik maar zeggen..... Nadat ik ook een klacht bij Thuisbezorgd.nl had ingelegd, kwam er reactie. Ik kreeg het bedrag van de frietjes teruggestort. Goed genoeg. Star belde zelf ook op en deelde dit persoonlijk mede, met excuses. Netjes. Tevens werd me een gratis gerecht aangeboden bij mijn volgende bezoek aan het restaurant. Uiteindelijk dus redelijk opgelost...