Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van De Gele Kameel bv

Leon P.
28 May 2025Wat een mislukking ! Een vrijwel lege zaak (zoals 99 van de 100 keer, volgens omwonenden), een idioot chagrijnige eigenaar die klanten de deur uitkijkt. Het eten is lauw en flauw en zonder enige fantasie ontdooid. Daarbij hangt er een vreemde, vieze lucht in de zaak. Hier kom ik nooit terug.

Jurgen Jurgen
22 May 2025De eigenaar gebruikt woorden als: gastvrijheid, culinaire genoegens en een unieke smaakbeleving. Heeft hij het over de pannenkoeken die men op tafel pleurt ? Anders kan ik het niet noemen. De houding van de enorm chagrijnige eigenaar wordt gekopieerd door het personeel Eten en koffie zijn hooguit lauw te noemen en niets bijzonders. Daarnaast stinkt het in de zaak naar afval, bah ! Een harde, maar goede les en een tip voor iedereen: Kom hier nooit !

Mimi K
27 April 2025Op Koningsdag dachten we lekker even een terrasje te pakken. Er was èèn tafeltje nog vrij bij de Kameel. Hier gingen wij zitten, maar zijn uiteindelijk maar opgestapt. Iedereen om ons heen had te eten en drinken, maar wij werden compleet overgeslagen. Meerdere keren hand opgestoken om geholpen te worden, en dit werd niet gezien/of genegeerd, zeg het maar. Na een halfuur ( we dachten steeds, er zal nu toch elk moment wel iemand komen, niet dus), zonder kaart of drinken aangeboden gekregen te hebben, sprak ik iemand op aan of we de kaart mochten, deze persoon was vluchtig gevlogen en we kregen onze kaart maar was alweer weg eer we om drinken konden vragen. We besloten ons toch om er nog overheen te zetten en wat te kiezen van de kaart. Maar vervolgens kwam er weer niemand om bestelling op te nemen, laat staan drinken... Dus na drie kwartier verspild te hebben, zijn we maar vertrokken naar een ander terras. Wij komen hier in ieder geval niet weer!

Ria Roffelsen
24 April 2025Mijn vriendin en ik hebben op 1e Paasdag gegeten bij De Gele Kameel. Bij binnenkomst kreeg wij te horen dat wij de hele avond de tijd had om daar te eten. Nadat wij de bestelling gedaan hebben kregen wij al vrij snel de soep gereserveerd deze was lauw. Mijn vriendin kreeg als 1e haar plateau gereserveerd wat ook niet mooi was opgemaakt. Met de mededeling dat het druk was in de keuken ik het later kreeg. Waarop ik reageerde dit accepteer dan is haar eten koud als ik de mijne krijg. De 1e patat wat wij kregen was ook niet lekker warm, vroeg later nog een portie patat die was heter dan de 1e. Kwam effe later een van de bediening naar ons toe vroeg of alles naar wens was. Waarop ik antwoorde met nee. De 1e keer dat ik hier gegeten heb een 8 waard was, nu nog geen 5 Wij te horen kregen dat het erg druk was in het restaurant en ook in de keuken dat ze niet genoeg personeel konden krijgen. Waarop ik reageerde dat dit geen excuses is voor slechte bediening en service is dat de klanten daar niet de dupe van is .Kregen te horen dat ze personeel te kort hadden en al buitenlanders in de keuken hadden "lang leve nederland" Een ander personeel zag ons ongenoegen zei dat wij de drankjes niet hoefde te betalen maar op zo een toon dan zijn ze van ons af zo kwam het bij ons over. Effe later bestelde wij beiden Dam Blance kwam bediening naar ons toe met de mededeling dar de vanille ijs op was, wel frambozen ijs konden krijgen. Dit wilde wij beiden niet hij liep zonder wat te zeggen naar een andere tafel. Wij kregen beiden het gevoel dat ze ons kwijt wilde. Ik liep met tranen in mijn ogen van teleurstelling het restaurant uit dit een verjaardagscadeau was voor mijn vriendin. Daarom gevev wij dit restaurant een 5

Ivanka Groenland
30 March 2025Wat een beschamende bedoening. De taarten in de vitrine zagen er totaal niet uitnodigend uit – dof, slordig afgewerkt en alsof ze al uren in de warmte hadden gestaan. Zeker geen trek van gekregen. Het restaurant zelf was een rommeltje, rommelig ingericht en verre van schoon. De eigenaar was chagrijnig en kortaf, totaal niet geïnteresseerd in klantvriendelijkheid. Het regende, dus we wachtten netjes onder de overkapping. Zonder ook maar iets te zeggen haalde hij die plotseling naar binnen, terwijl we er nog onder stonden. Toen we wegliepen, deed hij de overkapping weer uit. Alsof hij expres wilde laten merken dat we niet welkom waren. Ronduit onbeschoft en totaal onprofessioneel. Dit soort zaken verdienen geen klanten. Zonde van je tijd – ga alsjeblieft ergens anders heen.