Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen


Guy Janssens
26 January 2025Beetje uitgeleefd hotel, vooral de badkamer had zijn beste tijd gehad. Geluid uit naburige kamers en van de straat is zeer hoorbaar. We waren er op een zaterdag nacht en het was hoorbaar feest in de stad, tot in de vroege uurtjes. Het ontbijtbuffet was lekker, met veel keuze. Het personeel was vriendelijk en gedienstig.

John Karim Oort-el Hannach
7 January 2025Bij aankomst, hebben we moeten zoeken naar de parkeerplaats van het hotel. Voor parkeren wordt €10,= euro per nacht extra in rekening gebracht, terwijl ik in de app gratis parkeren aangevinkt had. Overal in de omgeving is het betaald parkeren en gasten wordt geadviseerd bij de Jumbo te parkeren, wat massaal gebruikt wordt. We waren iets te vroeg maar de kamer zou pas rond 15:15 uur gereed zijn. Het hotel heeft 2 verdiepingen en bij het opgaan van de trappen, werd het qua warmte benauwder en benauwder, in het gangpad naar de kamers was het nog benauwder. In de kamer (207) zag je dat deze gedateerd is, veel gebruikerssporen heeft en rumoerig is Op de kamer is er geen ventilator of airco aanwezig, ook in de badkamer is geen afzuiging aanwezig en is het benauwd. Er is geen klein koelkastje/minibar, waterkoker en/of koffiezetapparaatje aanwezig Het raam gaat open maar de verf is afgebladerd en in de rechterhoek geschimmeld, er zat stof in het kozijn. Geef vitrage aanwezig. De stopcontacten zagen er vies uit. De afstandbediening van de tv was vies en kleverig. De aanwezige stoel(en) waren beschadigd De matrassen zijn doorgelezen, je zakt er helemaal in weg Deze kamer is eigenlijk maar voor hooguit 1 nacht maar niet voor meerdere nachten/meerdere personen. Ook de dakgoot was niet schoon, er lag een blikje en papier van suikerzakjes. Het ontbijt was rijkelijk maar bij binnenkomst rook het naar spek. De koffieautomaat was bij binnenkomst hoegenaamd al leeg, wordt niet tijdig aanvult, glazen en kopjes zo goed als op en niet tijdig aangevuld De restaurantmedewerkster(s), liepen hun benen uit hun lijf, het was eigenlijk meer rennen. Me petje af voor haar/hun. Kortom, dit Fletcher hotel hoort geen 3 ster hotel maar een 2 ster hotel te zijn. Eigenlijk heb ik voor ons/mijn verblijf teveel betaald Omdat ik voor mijn werk frequent van hotels gebruik maak, had ik genius korting bij booking.com maar ik heb zeker betere 3 ster hotels gezien/meegemaakt.

Peter Kok
20 November 2024De checkin was niet onvriendelijk, maar ook niet vriendelijk. Wij kregen kamer 204 en na een korte bezichtiging hebben we die geweigerd. Toilet niet schoon, bed niet schoon, behang hing los aan de muur. De tweede kamer, nummer 130, was aanmerkelijk groter en beter, hoewel ook hier het toilet niet schoon was. We hebben in het hotel vier toiletten gezien en in alle toiletten was urinezuur te zien. Dat ontstaat alleen als een toilet voor langere tijd niet goed wordt schoongemaakt en is ook niet eenvoudig te verwijderen. Ontbijt was simpel, maar zeker voldoende. Bediening is erg vriendelijk. Koffie is gratis, dat is heel fijn.

Anja Lamein
11 November 2024Door een last minute annulering van het geboekte hotel zijn we bij dit hotel terechtgekomen. De reviews beloofden weinig goeds, maar het is ons 100% meegevallen. De kamers zijn wel echt gedateerd, met loslatend en scheurend behang, maar alles was wel keurig schoon. Er lagen mooie houten vloeren, dus geen lekker hygiënisch. En wat Fletcher als hotel laat liggen wordt meer dan goedgemaakt door het vriendelijke personeel en de centrale ligging. Middenin het centrum, vlakbij het strand. Het ontbijt was geweldig, ruime keus en erg lekker.