Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Hotel-Restaurant Loodsmans Welvaren Texel

Hanneke Noij
26 December 2024Zeer slecht bedrijf, we hadden al tijdig geboekt voor een weekje rond oud&nieuw 2024 en ineens kregen we een mail dat het geannuleerd was. We kunnen ze niet meer bereiken per telefoon en mail ze nemen niet op en ik krijg geen reactie op mijn mailtjes. Echt niet netjes zomaar annuleren zonder enige communicatie. En voor ons geen oud&nieuw op Texel dit jaar want alles is volgeboekt.

Eric C
9 November 2024Voor de 2e keer in 2 jaar heeft Loodsmans Welvaren mijn reservering via Booking.com een week vantevoren geannuleerd wegens "overboeking" dit terwijl er al betaald was. Beide keren ging het om een kamer voor 1 nacht. Blijkbaar konden ze twee nachten verhuren aan een andere gegadigde en gooien ze mijn reservering er dan maar uit. Op mijn vraag (via telefoon en via een berxht op Booking) waarom ik ineens zonder opgave van reden mijn betaling teruggestort kreeg een aantal dagen geleden is totaal geen antwoord gekomen. En vanochtend ineens de annulering ontvangen via "overboeking". Geen communicatie en slechte service bij dit bedrijf. Dat is een reden om hier in iedergeval dus niet te komen. (Ik heb niet het idee dat ze dat erg interesseert overigens.)



Mandy C
30 March 2024Net terug van 2 dagen verblijf in dit geweldige hotel:-) Een heel gezellig en schoon hotel, Eten was heerlijk, ontbijt was perfect, veel beleg keuze, super lekker brood, yoghurt en vers fruit. Personeel is zeer vriendelijk. De eigenaar/kok komt tijdens het eten een praatje maken met iedereen of alles naar wens is:-) voor ons was het verblijf veelste kort, een goede reden om snel nog een keer terug te gaan. Echt een aanrader!