BBQ Holland reviews

Eikepage 7, 7943 RV Meppel, Nederland
image
3.0 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

40.00%

4

0.00%

3

0.00%

2

40.00%

1

20.00%
Over BBQ Holland

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij BBQ Holland in Meppel

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van BBQ Holland

image
Monique Schinkel
5 August 2024

Alles was goed geregeld het was erg lekker. we waren met 10 personen ik heb voor 12 personen besteld. Alleen voor de salades vond ik erg weinig ik heb snel nog 2 kilo salade erbij gehaald. Misschien iets meer salade erbij doen de volgende keer.verder was alles top

Delen Delen
image
Kimberley Hammenga
19 April 2024

Alles ziet er super goed uit ik ben alleen echt niet blij. Mijn hele bestelling voor 24 personen werd een dag te vroeg bezorgd. Dit inclusief het brood en gesneden fruit salade wat je natuurlijk nooit vers kunt houden. Verder waar laat ik dit allemaal en vlees voor 24 personen? Ik had een extra koelkast gehuurd voor dit feestje, die zou op de ochtend van de dag van bezorging geleverd worden. Nu heb ik al het eten een dag lang buiten moeten leggen omdat ik het nog nergens kwijt kon. Ik kies bewust voor de bezorging 1 dag van te voren zoals ook jullie advies is op de site. Ook geen mail gehad over de bezorging anders had ik misschien nog iets kunnen regelen. Contact met de klantenservice is ook totaal nutteloos want de oplossingen die geboden werden zijn echt nutteloos. ‘Een beetje water op het brood en dan in de oven en het is weer knapperig.’ Dit werk niet met brood dat eerst is bevroren, daarna onderweg ontdooid en daarna 2 dagen buiten de koeling ligt. Ik ben echt niet blij, dit had een leuk feestje moeten zijn voor mijn man die een maand in coma gelegen heeft en 4 maanden in het ziekenhuis heeft doorgebracht maar nu kan ik alsnog van alles extra gaan kopen bij de supermarkt.

Delen Delen
image
M
29 August 2023

Onze bestelling werd volgens afspraak een dag en op de doorgegeven tijd voor ons tuinfeest geleverd (vtv ontvang je een email in welk tijdvak er bezorgd wordt). We kregen veel complimenten van onze gasten over het heerlijke, malse vlees. Ook de salades, brood en sauzen ed waren heerlijk en goed verzorgd!

Delen Delen
image
cees puts
14 August 2023

Heb op 4-8-2023 een pakket besteld voor 32 personen. Toen het was geleverd waren er 3 dingen bij waar ik maar 24 stuks van had gekregen. Ik heb dit gemeld op 5-8-2023.en moest mijn telefoonnummer en emailadres achter laten en er zou contact met mij worden opgenomen. Inmiddels is het 14-8-2023 en ik heb nog niks gehoord. Dus ? Dit wordt hem nooit meer voor mij en al mijn kennissen en vrienden. Waardeloos

Delen Delen
image
OekieeTV
20 July 2023

Geen klantenservice! Ruim een week van tevoren het vlees besteld. Op zaterdag een surpriseparty (bbq) georganiseerd voor mijn vrouw. Het vlees, de sauzen en salades zouden een dag van tevoren bezorgd worden. Door een fout van de bezorgdienst is het bevroren deel (vlees) niet op vrijdag geleverd. We kregen wel de sauzen en salades binnen. Uiteraard meteen BBQholland gebeld en gevraagd wat er aan de hand was. Ik kreeg excuses, maar het zou de volgende ochtend zo snel mogelijk bezorgd worden. Opzich nog geen probleem, want 's middags zou de bbq pas starten. De volgende ochtend kreeg ik de Track&Trace binnen waarop stond dat het vlees tussen 16.30-18.30 geleverd zou worden. Om 9.00 gaat de klantenservice pas open, dus meteen gebeld. Ik moest de bezorgdienst maar bellen, want het was niet hun fout (BBQholland). Ipv dat zij de bezorgdienst bellen, moest ik alles zelf regelen. De hele ochtend verpest, mijn vrouw wist inmiddels wat er speelde (geen surprise meer) en veel aan het bellen geweest. Uiteindelijk contact gehad met de bezorgdienst , maar het vlees kwam veel te laat binnen (na het middaguur) en was nog deels bevroren. Een behoorlijke domper. Bewust gekozen om niet meteen zaterdag een mail te sturen, maar 2 dagen te wachten. Ik heb daarin mijn verhaal verteld. We zijn inmiddels 2 weken verder en ik heb nog geen reactie. Ik had nog wel een compensatie oid verwacht, omdat het vlees uiteindelijk niet op tijd is bezorgd, terwijl op de site staat dat je het een dag van tevoren moet laten leveren. Volgens mij ga je zo niet met klanten om.

Delen Delen