Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Kwalitaria De Burcht - Breda
Christel Bakker
10 January 2025Super vriendelijke mensen die er werken, maar friet stoofvlees is saus van stoofvlees met friet, bijna geen vlees (2 stukjes) en verder weinig smaak. voor de mayo nog achteraf nog 55 cent betaald. Er zat verder niets bij, terwijl we daar zaten en aten, geen mini salade of komkommer met tomaten zoals in andere friettentjes. De friet was niet bijzonder en kipnuggets voor kids waren droog en niet lekker. In de kidsbox hadden ook wel wat cherytomaatjes gemogen, zoals op de afbeelding met tekst vermeld. Of iets van groenvoer om de box compleet te maken. Geen aanrader, alhoewel de mensen die er werken en atmosfeer verder goed zijn.
Rayanplayzz
14 September 2024Het is heel duur! Bijna 20 eu betaald voor patat en burger, drinken zat overigens niet in het menu wat voor mij ook al raar was. Verder is de service ook ver te zoeken, agressief overkomende jonge autistisch overkomt. Ik zou eerder de kipzaak om de hoek proberen dan deze overpriced toko
Kevin Snoeren
15 September 2019Half uur voor sluitingstijd binnengekomen, in het begin netjes geholpen. Frikandel werd vergeten, bij de frites gevraagd of de mayo apart erbij kon, was geen probleem, tot je uiteindelijk hem wel op je bord hebt liggen. Verder op een frietje en een kipnugget een haar gevonden. Ronduit smerig. Tevens het bestek, waar je mee moet eten, en waar de vlekken op zitten toen het werd gebracht aan tafel. Zie ook foto. Personeel staat snotterend achter de frituur. Verder wilde de medewerkers heel graag om 21:00 uur dicht. Eten verder vrij goed, maar een flink aantal verbeterpunten!