Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Hotel eperland


Alex Kikkert
30 October 2024Prima hotel. Kamer iedere dag gedweild, omdat we onze hond mee hadden. Veelal betaal je extra voor een huisdier, maar krijg je daar niets voor terug. Zo niet in dit hotel! Heerlijk gegeten en de lekkerste desserts. Vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel. Zeker een herhaling waard.

Hans Lesman
21 September 2024Very basic hotel. Personele onderbezetting. Kwartier wachten om in te checken. Terrasje aan voorzijde in de schaduw. Terras aan achterzijde niet onderhouden en geen bediening. Hele hotel gedateerd. Kamer schoon maar klein, vloerbedekkingmaar beter eens vervangen door laminaat of pvc. Gehorige kamers, je hoort de buren praten. Badkamer functioneel. Locatie prima. Gratis parkeren. Drie gangen menu á 42,50 maar beter overslaan en elders eten. Overige consumpties zeer betaalbaar.

Birgitte Nouwen
20 September 2024Echtpaar 50+ 2 nachten half pension ; gemoedelijke huiselijke sfeer ; prima bedden( als je stevig kussen wenst dan beter zelf meenemen)heerlijke douche ; prima ontbijt & goed 3 gangen diner met meerdere verse groente.We voelden ons meteen thuis .Ruime parkeerplaats waar ook infobord staat met wandelroutes tevens startpunt voor 3 gemarkeerde routes.Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Durk van der Veen
4 September 2024Onze verblijf in Hotel Eperland was verre van een fijne vakantie. De kamer was verre van schoon: de wc-bril was vies, het fleece kleed zat onder de bruine vlekken en het beddengoed vertoonde meerdere kleine vlekjes. Het kapotte dakraam kon niet eens gesloten worden, was verrot en het raam was kapot. De gehele kamer leek aan achterstallig onderhoud te lijden m.u.v. de douche. Toen we de receptie informeerden over deze problemen, werden we met onverschilligheid ontvangen. We hebben contact opgenomen met Voordeeluitjes, die op hun beurt contact hadden gelegd met het hotel. Het hotel had toegezegd bij Voordeeluitjes een oplossing te zoeken, maar bij aankomst bij de receptie werd ons direct de rekening voor drie nachten gepresenteerd terwijl wij maar 1 nacht zijn gebleven. Er werd geen enkele poging gedaan om een alternatieve oplossing te bieden. Het feit dat er geen oplossing werd aangeboden, laat zien hoe weinig waarde het hotel aan de tevredenheid van de gasten hecht. Een oudere medewerker deed zelfs de opmerking dat één negatieve review tussen alle positieve reviews toch niet zoveel uitmaakt. Het is onbegrijpelijk dat een hotel gasten in zulke omstandigheden onderbrengt. Wij hebben te veel geld betaald voor een comfortabel verblijf, maar hebben in plaats daarvan hebben we een afgrijselijke ervaring gehad.