Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Hotel Brull

Ronald Buisman
12 January 2025Hoe mooi de plaatjes er ook uitzien op de site, de werkelijkheid is anders. Gedateerd hotel, slecht onderhouden kamers. Zie de foto’s. Net zoals andere reviews troffen we aan; panty over brandmelder, te vies douche gordijnen (sowieso een gordijn), kapot sprei, stofvlokken onder het bed, snoer waarvan de ader bloot ligt, tot op de draad versleten handdoeken…. Stoelen in ontbijtzaal vol vlekken… wel een leuke attentie op oudejaarsavond ontvangen ( echt leuk) maar dat weegt niet op tegen de prijs/kwaliteit,

Eva Remie
11 January 2025Het is een oud gebouw wat wat aandacht kan gebruiken. Maar de bedden lagen erg goed. Voor ons het belangrijkste bij een hotel. Wel wat minpuntjes: Bij het melden dat de wastafel verstopt zat en niet wegloopt werd er vrij bot gezegd: 'dat is al bekend'... Waarom is het dan niet verholpen of is er niet een andere kamer gekozen? Het hotel was verre van vol. Ook was het ijskoud in de kamer toen we aankwamen en duurde het lang voordat t beetje aangenaam was. (Enkel glas en de verwarming stond uit) maar als je weet dat er gasten komen is het netjes een beetje warmte in de kamer te brengen. Ook bij het ontbijt (wat uitgebreid was) waren de verwarmingen uit en was het erg koud in de ruimte. Verkeerde zuinigheid om de gasten in de kou te zetten zeker met winters weer. Conclusie: slapen kan je hier prima, maar verwacht geen luxe of moderne faciliteiten.

Paul Tuinenburg
23 December 2024Ik heb er alleen geslapen en kwam aan in het donker. Zeer nette prijs voor een single room. Heerlijk geslapen!! In eerste instantie was de kamer niet gepoetst. Meteen andere kamer gekregen. Vriendelijk personeel. Ik vond het allemaal netjes uitzien. Bij daglicht lijkt het mij een mooie plek. Over het ontbijt kan ik niets zeggen want ik ging om 6 weg. No

scentbyden
18 December 2024Nooit meer dit hotel! De ligging is fantastisch maar daar is alles mee gezegd. 1. Vlekken in het tapijt 2. Vlekken op de stoelen 3. Toilet vies 4. Wastafel vol met kalk bij de afvoer 5. Panty met stof boven bed aan het plafond 6. Beddengoed niet schoon 7. Matrassen zo dun dat we gewoon op de bodem lagen. 8. Parkeergelegenheid klein en moesten ergens in het dorp parkeren. 9. Brandmelder afgedekt met een panty. 10. Gehorige kamers 11. om 23.00 uur was er geen personeel meer aanwezig, maar kon nog steeds iedereen in en uit lopen. Ik heb gelijk bij terugkomst, 1,5 week geleden een klacht bij het hotel ingediend, maar nog steeds geen reactie.

Y. Minderhout
28 September 2024Saillant hotel Brull – Om te brullen! Half mei een kamer geboekt voor 5 dagen begin augustus en (zowel telefonisch als schriftelijk) bevestigd gekregen dat het een kamer zou zijn met een losse douche (dus niet in een bad) en dicht bij de lift en bij de ingang. Er zouden ruim voldoende parkereplekken bij het hotel zijn. De avond voor het inchecken kreeg ik bericht dat de receptie de volgende dag na 16 uur niet bezet zou zijn, en dat we in een hotel 7 km verderop moesten inchecken. Inchecken kon pas na 16 uur. Bij navraag konden we per uitzondering ook om 15.45 inchecken. We waren om 15.45 bij het hotel, maar er was niemand. Ook was het restaurant de hele week gesloten (hoogseizoen!). Alsnog naar het andere hotel gereden om daar in te checken. Daar nogmaals bevestigd gekregen dat het een kamer zou zijn met losse douche en dicht bij de parkeerplekken en de lift, en de servicekosten á 39,60 € (!) betaald. Weer bij ons hotel aangekomen bleek dat er geen parkeerplekken meer beschikbaar waren (er zijn er ook niet erg veel), en we hadden de kamer die het verst van de lift verwijderd was. Bovendien was er een bad en geen losse douche. We zijn direct terug gereden naar het andere hotel, waar we hadden ingecheckt. Er was geen andere kamer. Ik wilde de sleutel teruggeven en direct uitchecken, echter dit kon niet. De receptie wilde mij geen bewijs van uitchecken geven. Na een paar minuten praten rukte de receptioniste mij de sleutel uit de hand, maar een bevestiging dat ik was uitgecheckt kreeg ik niet. Na een half uur heeft de receptioniste een kladje geschreven met daarop “de sleutel is ingeleverd”. Op mijn vele verzoeken om contact met het hotel (chat en mail en telefonisch) kreeg ik geen gehoor. Na enkele dagen kreeg ik een mail terug met de opmerking dat wij niet waren komen opdagen….. Hierop gereageerd met diverse bewijzen. Na ongeveer 2 weken kreeg ik bericht dat ik een deel van het geld terugkreeg. Op mijn vraag waarom ik niet het totaalbedrag terugkrijg, aangezien het niet onze fout was dat wij niet op de gereserveerde kamer terecht konden, is tot op heden (2 maanden laten) niet gereageerd.