Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van De Tyd

Carolina Wiegerinck
27 August 2024Op het terras gelunched. De bediening was prima, alleen het eten viel enorm tegen. Ik had om een tosti met ham en geitenkaas gevraagd ter vervanging van de jonge kaas. Bij het eten proefde ik direct een bittere smaak, de kruimige geitenkaas was niet meer goed! Waardoor de kaas een bittere smaak krijgt. De bediening bood na overleg met de keuken aan, dat ik een andere tosti kreeg. Dus heb ik de tuna-melt besteld. Hier zaten echter pijnboompitten bij, wat een vreemde combinatie is met tuna-melt. Mijn tafelgenoot had een broodje hummus en avocado, wat op zich ook best een vreemde combi is. Het viel ons op dat op de kaart allemaal 'verzonnen'' gerechten stonden, die niet echt combineren... Dat geeft ons de indruk dat in de keuken geen echte fijnproevers staan, anders serveer je dit niet. Jammer! Voor zo'n terras verwacht je kwalitatief goed eten en niet dat er bedorven geitenkaas wordt geserveerd. Helaas geen aanrader.

Alexander J
12 August 2024Leuk restaurant, vriendelijke bediening, maar erg duur voor de simpele gerechten. Hoofdgerechten van niet meer dan een paar happen, weinig opgemaakt, voor dik boven de EUR20. In totaal EUR250 voor 5 mensen met gezien wat we er voor hebben gekregen; niet naar verhouding. Ik vond het echt niet kunnen... Het kwam op mij over alsof de prijs niet goed was afgestemd op de kunsten van de keuken: hamburger broodje met wat losse frietjes ernaast voor EUR25, 'entrecote' van nog geen 200 gram denk ik; zeker geen volwaardige maaltijd! Ik had er zeker niet genoeg aan. Ook stikte het er van de vliegen wat erg oncomfortabel was, maar dat kan een andere oorzaak hebben. NB Geen afbreuk aan service en locatie zelf die goed was!

Mieke Strooker
3 August 2024Kwaliteit van het eten én van de bediening zijn achteruit tov enkele maanden geleden. Het hoofdgerecht werd geserveerd met bacon terwijl dit niet vermeld stond op de kaart. Bij het maken van een opmerking hierover werd beweerd dat dit wél op de kaart stond en dat ik dit kon weten. Ook kwam er een wedervraag op een opmerking over een allergie:”Is het een allergie of wordt je er alleen niet lekker van?”. Een tweede ober overlegde met de leidinggevende waarna een nieuwe maaltijd geserveerd werd. Helaas moest ik dit alleen eten want mijn tafelgenoot had zijn eten toen al op 😉. Kwaliteit van het eten was matig. Kortom: zowel kwaliteit als service is duidelijk minder dan het geweest is.

Juliette Kok
26 July 2024Eten op zich goed echter slechte service en bediening. Wij bestelde chateaubriand, kregen we allereerst 2 bakjes frites op tafel, enkele minuten later kwamen pas de borden en vervolgens moest t vlees ook nog uit de keuken komen. De saus ontbrak, na dit aangegeven te hebben kwam alleen de rode wijn saus. Nogmaals gevraagd waar de champignons saus bleef... komt eraan werd er gezegd. Nou we hebben weer minuten lang gewacht en nogmaals een serveerster moeten aanspreken waarna eindelijk de champignonsaus gebracht werd. Ook nadat wij al geruime tijd klaar ware met eten bleven onze borden of tafel staan... Kortom slechte ervaring en voor ons niet voor herhaling vatbaar. Oh ja en er mag gerookt worden op t terras... nu is dit niet verboden, maar t leek wel of het hele terras rookte, best goor als je ernaast zit te eten.

Ivanka Pouwels
15 June 2024Slechte oordeel. Dit is de 2e keer dat we niet goed zijn bediend. 1e keer werden we genegeerd, bediening zag ons op terras zitten, kwamen niet naar ons. 2e keer, gisteravond deden we een bestelling, 2 cappuccinos, duurde vrij lang. Zagen mensen die later kwamen al dat ze hun drankjes hadden, serveerster zag toen pas dat onze bestelling er nog niet was....oh ja wat hadden jullie ook alweer besteld??? 2 cappuccino...hoe moeilijk kan het zijn. Heb gezegd dat het niet meer nodig is en zijn weggegaan... Ga daar dus nooit meer naar toe. Voelde een kleine discriminatie omdat ik een kleurtje heb....