Subway reviews

Toekomst 2, 6921PW Duiven, Nederland
image
1.8 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

0.00%

4

0.00%

3

40.00%

2

0.00%

1

60.00%
Over Subway

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 10:00–18:30
  • Dinsdag: 10:00–18:30
  • Woensdag: 10:00–18:30
  • Donderdag: 10:00–18:30
  • Vrijdag: 10:00–18:30
  • Zaterdag: 10:00–18:30
  • Zondag: 11:00–18:30
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Subway in Duiven

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Subway

image
Ingrid Smit
24 August 2024

De broodjes zijn altijd goed bij de Subway. De tafeltjes waren vies, stoelen stonden scheef. Het was helemaal niet druk en ze stonden met zijn 2en, dus de tafeltjes schoonmaken, stoelen aanschuiven en kruimels opvegen was gemakkelijk te doen geweest. Verder leek het alsof de medewerkster geen zin had in haar werk; ze had een gezicht als een oorwurm. Je voelde je niet welkom.

Delen Delen
image
Wil Trouwborst
22 August 2024

over het algemeeen is het eten goed bij Subway, laat daar geen misverstand over zijn. Maar wat me hier overkomen is, vind ik persoonlijk schofterig... Mijn pinpas was kapot, dus ik kon niet bij die zuil bestellen, want daar moet je immers pinnen.. Ik, als simpele ziel, dacht dat ik dan wel bij de balie cq kassa kon bestellen... of evt bij een medewerker... De medewerkers deden om het hardst me te negeren... De dame achter de kassa keek ook al niet bepaald vriendelijk, maar toen ik vroeg of ik evt bij haar iets kon bestellen en dus cash afrekenen, keek ze me aan alsof ze water zag branden... Dit was dus eens maar nooit meer... als mijn cash geld niet goed genoeg is, dan zakken ze er maar in

Delen Delen
image
Jeffersunny von Axel D
2 August 2024

Onlangs een zeer teleurstellende eerste ervaring gehad. Bij binnenkomst zag ik dat er een rij stond bij de kassa, dus besloot ik mijn bestelling te plaatsen via een zelfbedieningsscherm. Na 30 minuten wachten, besloot ik toch maar navraag te doen. De medewerker zei dat mijn bestelling er zo aan zou komen, maar vervolgens zag ik dat een collega pas begon met het opwarmen van mijn 15cm broodje. Het viel me op dat klanten die bij de balie bestelden, veel sneller geholpen werden dan degenen die het zelfbedieningsscherm gebruikten. Mijn tip: bestel niet via het zelfbedieningsscherm, maar direct aan de balie. Daarnaast merkte ik dat er meerdere bestellingen mis gingen bij andere klanten: verkeerde broodjes, koude snacks en ontbrekende broodjes. Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij een Subway en ik denk ook dat dit mijn laatste keer op deze locatie was. Uiteindelijk, kreeg ik mijn broodje, maar mijn pauze was voorbij en ik had geen tijd meer om te eten.

Delen Delen
image
Kim Bohle
24 March 2024

Mijn god. Wat een tent is dit zeg, je komt binnen, word niet begroet, mag je je bestelling via zon paal doorgeven en vervolgens 23 minuten wachten voordat je broodje klaar is?!?! Sorry hoor maar ik zeur niet graag, maar dit gaat me wel echt even ver! Nou 23 minuten verder, 23 euro betaald voor 2 broodjes en een drankje. Krijg je je broodje vervolgens zo terug (zie foto) 1 keer en nooit meer, thanks subway Duiven! Geniet van je zondag

Delen Delen
image
Femke
16 October 2022

De heren waren erg druk... helaas niet met het schoonhouden van de werkbanken vloeren of tafels in het restaurant toen ik wat van de vloer en werkbank zei, gaf hij me gelijk. Broodje was lekker helaas was de friet enz. Al uitverkocht...

Delen Delen