Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Subway

Ingrid Smit
24 August 2024De broodjes zijn altijd goed bij de Subway. De tafeltjes waren vies, stoelen stonden scheef. Het was helemaal niet druk en ze stonden met zijn 2en, dus de tafeltjes schoonmaken, stoelen aanschuiven en kruimels opvegen was gemakkelijk te doen geweest. Verder leek het alsof de medewerkster geen zin had in haar werk; ze had een gezicht als een oorwurm. Je voelde je niet welkom.

Wil Trouwborst
22 August 2024over het algemeeen is het eten goed bij Subway, laat daar geen misverstand over zijn. Maar wat me hier overkomen is, vind ik persoonlijk schofterig... Mijn pinpas was kapot, dus ik kon niet bij die zuil bestellen, want daar moet je immers pinnen.. Ik, als simpele ziel, dacht dat ik dan wel bij de balie cq kassa kon bestellen... of evt bij een medewerker... De medewerkers deden om het hardst me te negeren... De dame achter de kassa keek ook al niet bepaald vriendelijk, maar toen ik vroeg of ik evt bij haar iets kon bestellen en dus cash afrekenen, keek ze me aan alsof ze water zag branden... Dit was dus eens maar nooit meer... als mijn cash geld niet goed genoeg is, dan zakken ze er maar in

Jeffersunny von Axel D
2 August 2024Onlangs een zeer teleurstellende eerste ervaring gehad. Bij binnenkomst zag ik dat er een rij stond bij de kassa, dus besloot ik mijn bestelling te plaatsen via een zelfbedieningsscherm. Na 30 minuten wachten, besloot ik toch maar navraag te doen. De medewerker zei dat mijn bestelling er zo aan zou komen, maar vervolgens zag ik dat een collega pas begon met het opwarmen van mijn 15cm broodje. Het viel me op dat klanten die bij de balie bestelden, veel sneller geholpen werden dan degenen die het zelfbedieningsscherm gebruikten. Mijn tip: bestel niet via het zelfbedieningsscherm, maar direct aan de balie. Daarnaast merkte ik dat er meerdere bestellingen mis gingen bij andere klanten: verkeerde broodjes, koude snacks en ontbrekende broodjes. Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij een Subway en ik denk ook dat dit mijn laatste keer op deze locatie was. Uiteindelijk, kreeg ik mijn broodje, maar mijn pauze was voorbij en ik had geen tijd meer om te eten.

Kim Bohle
24 March 2024Mijn god. Wat een tent is dit zeg, je komt binnen, word niet begroet, mag je je bestelling via zon paal doorgeven en vervolgens 23 minuten wachten voordat je broodje klaar is?!?! Sorry hoor maar ik zeur niet graag, maar dit gaat me wel echt even ver! Nou 23 minuten verder, 23 euro betaald voor 2 broodjes en een drankje. Krijg je je broodje vervolgens zo terug (zie foto) 1 keer en nooit meer, thanks subway Duiven! Geniet van je zondag
