Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard

Ron de Zeeman
29 January 2025Hotel/restaurant aan een drukke doorgaande weg. De kamers in het oude gedeelte zijn gedateerd en zeer gehorig. Lawaai uit de gang, naastgelegen kamers en de airco units op het dak. De kamers in het nieuwere gedeelte zijn ruim en o.k., maar het bed in mijn kamer was wel aan vervanging toe en de vloer in de kamer was ijskoud. Het restaurant is netjes en het eten is goed. De bediening was minder. Na 3 kwartier nog niets te drinken, hoofdgerecht eerst terwijl het voorgerecht nog niet geserveerd was en de frietjes vergeten bij het hoofdgerecht.

Nataz 73
4 January 2025Toen ik na 4 maanden in oa Hoogkerk en Rhoden in het Best Western in Aduard aankwam eind augustus regende het pijpenstelen….Voor mijn gevoel ergens in ‘the middle of nowhere’ , dacht ik waar ben ik in hemelsnaam beland. Maar ik kwam op mijn kamer en ik was qua hotelkamer meteen om! Ik heb lichte smetvrees, maar ik heb zelden zo’n schone kamer gehad. Schone badkamer, toilet. Fris beddengoed, compliment. De kamers worden elke dag schoongemaakt, bedden opgemaakt. -daar kunnen de andere hotelketens nog een puntje aan zuigen- Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Veel gezonde dingen erbij zoals fruit, groente en een hele vrolijke en lieve ontbijtdame, die ervoor zorgt dat je niets te kort komt! Ook het avondeten: wat een opluchting, zeer goede menukaart, met 2 soorten groenten bij de maaltijd. Van de spareribs, biefstuk tot de pizza’s en de vegetarische gerechten zijn echt met zorg bereid en ontzettend lekker! Alles is een aanrader! Het personeel van de schoonmaak, receptie tot aan het bedienend personeel, ze zijn allemaal vriendelijk en proberen het je zo goed mogelijk naar de zin te maken. De eigenaresse is ook een schat van een vrouw en vertelt mooie verhalen over het hotel (ooit begonnen als truckercafe) in vroeger dagen. Ook haar zoon is een sympathieke warme man. Dank jullie allemaal voor deze 4 fijne en mooie maanden dat ik bij jullie verbleef. Ik kwam na mijn werk thuis (al was ik 300 km van huis). Jullie lieten mij welkom voelen en niemand was te beroerd voor een praatje of even vragen hoe het met je ging. Mijn hart is verkocht aan Aduard- Groningen, Groningers en Friezen! Geen stugge mensen, maar enorm warm en gastvrij. Groetjes Natascha (Van de flesjes😂)



cyrano matahelumual
2 September 2024Net hotel met ruime parkeergelegenheid. Bij de receptie hoefde we ons niet te legitimeren.? en konden zo door lopen naar onze kamer. Nette kamer douche en toilet gescheiden. Prima bedden en eindelijk een goed kussen. De airco vertoonde kuren om de 10 min een alarmtoontje echt super irritant als je slaapt en het ding gaat af. Ontbijt prima alles fris en vers eitjes spekjes fruit en div soorten brood. Crossaints waren even niet aanwezig. Maar werden heel attent nog aan tafel gebracht. Gegeten in het restaurant we zijn wel wat gewend. Maar dit was ook heel goed. De biefstuk zo zacht gebakken daar kan Loetje niet tegenop. De andere gerechten scholfilet en snitzels ook uit de kunst. Warme frietjes en gebakken aardappels en warme groenten en sla. Je merkt dat dit hotel wordt gerund door een horeca familie vader en moeder die nog volop mee draaien leuk om te zien. Aandacht's punten laat de klusjesman zn gereedschap niet slingeren in de gang. En heel belangrijk uit veiligheids oogpunt voor de gasten op de comfortkamers. De ramen en deur naar buiten toe zaten op slot(sleutel kan je ophalen bij de receptie). In geval brand of andere calamiteit in de gang of hotel kan je nergens heen en zit je in de val. Dit moet echt anders geregeld worden. Want ramen en deuren moet je ten alle tijden kunnen ontsluiten. hotelgasten die gewond raken of erger dat wil je niet als eigenaar