Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Cafetaria de Pauw

Marc Beckers
20 January 2025Zeer lekker sushi, lekkere friet. We gaan altijd afhalen en bestellen via hun eigen site (zodat ze geen bijdrage aan thuisbezorgd hoeven af te staan. Soms superdruk waardoor je even moet wachten en de bestelling niet op het afgesproken tijdstip klaar is..... Ze doen hun best en werken hard. Heb beetje geduld!

Zowi Sophie
7 January 2025Afgelopen zondag hadden wij een bestelling geplaatst met sushi. We kozen voor menu E waarbij een wasabi sake rol zat. Op de afbeelding van dit menu was de rol gevuld met een rauwe zalm, echter kregen wij een rol met droog gebakken zalm. Niet wat wij besteld hadden dus. Normaal zou ik niet zo snel bellen, maar we vonden het zo jammer dat we besloten toch even een belletje te doen. Naast de foute zalm was ook de dragon rol die in de box zat compleet anders dan verwacht. Er zat geen sushi mayo op en geen viseitjes. Ik kreeg een meisje aan de lijn die onze klacht zou bespreken met haar baas. Een paar seconden later kregen we de baas aan de telefoon. Deze meneer begon meteen erg fel tegen ons te communiceren. Hij zei dat wij geen gelijk hadden en dat de zalm altijd gebakken is en dat ze door de drukte nooit eitjes en mayo op de dragon rol doen. Prima, maar dan dien je dit wel te communiceren op je website toch? We hadden al bewust via de website van De Pauw en niet via Thuisbezorgd. Deze meneer werd met de seconde bozer en gaf ons een andere medewerker aan de telefoon. Dit meisje was enorm begripvol en deed echt haar best om ons te helpen! We hoorde haar ons probleem nogmaals uitleggen aan haar collega’s, waarna deze begonnen te lachen en praten over ons. Erg onproffesioneel dus… Het meisje bleef haar best voor ons doen ondanks haar onproffesionele collega’s. Ze gaf ook aan dat wij gelijk hadden en dat ze ons begreep, maar haar baas wilde er niks aan doen. Hij bleef erbij dat dit onze fout was, en werd ook boos op het meisje omdat zij zei dat wij gelijk hadden. Tot slot kwam de baas zelf weer aan de lijn, nog steeds even driftig als een paar minuten ervoor. Hij bleef kwaad en zei dat we geen gelijk hadden, waarna hij midden in het gesprek de telefoon ophing. Vol ongeloof bleven wij achter, hier gaan we dus echt nooit meer bestellen. Een half uurtje later werden we gebeld door het meisje dat ons probeerde te helpen. Ze bood nogmaals haar excuses aan, want ze vond ook het ook niet netjes hoe er met ons om werd gegaan. We weten helaas niet haar naam, maar zij is de enige binnen dit bedrijf die snapt wat klantvriendelijkheid is! De volgende dag weer gekeken op de website en na ons telefoongesprek hebben ze de beschrijving van Menu E aangepast naar gebakken zalm. Jammer dat dit zo heeft moeten gaan…

Nicky Romling
22 December 2024We bestellen met regelmaat Sushi aangezien hun eten oprecht goed is.. maar over de bezorging zijn we steeds minder te spreken!! Vandaag bij het bestellen was de wachttijd 1 uur, oké daar bereid je je dan op voor, maar uiteindelijk kwam het nog eens 45min LATER en dit is niet de eerste keer helaas.. We houden hoop aangezien de Sushi lekker is, maar op deze manier houdt het echt een keer op want dit is geen service


Cynthia Bertrand
31 October 2024Gister voor de 2e keer eens frietjes met snacks telefonisch besteld. En afgehaald. Voor de 2e waren ze alweer iets vergeten in de bestelling waar wel voor betaald is. Grote friet formaat viel echt tegen en waren al koud. Maar zodra je ze opbelt is er chaos. Je vraagt om de vergeten frikandellen en nog een kleine friet. Nou 2 frikandellen wilde ze gerust komen brengen voor niks maar voor de friet moesten we terug komen en boor betalen. Pure onzin. Slechte service en zo zie je maar dat je altijd je bestelling moet controleren. 2x daar geweest maar nooit meer.