Senso Sushi & Grill reviews

Koemarkt 36, 1441 DD Purmerend, Nederland
image
3.6 / 5
Gebaseerd op 5 Reviews

5

20.00%

4

40.00%

3

20.00%

2

20.00%

1

0.00%
Over Senso Sushi & Grill

Tags
Contactinformatie

Openingstijden

  • Maandag: 16:00–22:00
  • Dinsdag: Gesloten
  • Woensdag: 16:00–22:00
  • Donderdag: 16:00–22:00
  • Vrijdag: 16:00–22:00
  • Zaterdag: 16:00–22:00
  • Zondag: 16:00–22:00
  • Op dit moment open tot

Reviews Badge

Plaats de volgende code op je website waar je de badge wilt weergeven:

Laat hier je review achter van je laatste ervaring bij Senso Sushi & Grill in Purmerend

Alle scores zijn gebaseerd op een schaal van 1 tot 5 sterren, met 5 als de hoogste beoordeling.

Schrijf een review

Klik op een ster om je beoordeling te wijzigen van 1 - 5, waarbij 5 = geweldig en 1 = erg slecht.
Door op Verzenden te klikken, geef ik toestemming om mijn naam en review te delen op het web. (e-mail wordt niet gedeeld)

Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.

Beoordelingen en reviews van Senso Sushi & Grill

image
Paul Rijke
30 December 2024

We zijn hier zaterdag 28 december 2024 geweest. We kwamen om 19.00 uur, en om 19.30 werd onze tablet geactiveerd omdat twee van het gezelschap wat later was. Het eten was op zich prima, alleen na 1 uur stond op de tablet dat bestellen nog maar 15 minuten kon. En dat duurde dus maar 5 minuten. Als ik dan zie wat je moet betalen dat echt niet. Daarom een laag cijfer voor de service. Als ik dit vergelijk met Boss is de llaatste vele malen beter, zowel in kwaliteit als in beleving. Wordt niet herhaald dit bezoek.

Delen Delen
image
Jamilla de Rooij
23 December 2024

Eten is lekker vers, meiden van de bediening erg aardig maar na jaren plezier daar gezeten te hebben, is de druppel nu wel bereikt dat het eten vreselijk lang duurt of het eten helemaal niet komt van de vorige ronde. Dit is nu al te vaak gebeurd als we hier eten. Of het nou druk is of paar tafels , of het nou ligt aan nieuwe keuken (is al poos terug) of 1 kok en 1 ziek. Steeds is er wat. De bezorger is nog eerder terug in het restaurant dan wij ons eten hebben. Na betaling is er aangeboden volgende x een rondje kwa drank maar dat had eigenlijk meteen moeten gebeuren dezelfde dag. Gemiste kans. Wens de gastvrouw veel succes.

Delen Delen
image
Gamerknife Remco martijn
30 November 2024

Review: Sushi Restaurant Senso Senso is een sushi-restaurant dat absoluut de moeite waard is om te bezoeken. Bij binnenkomst word je meteen verwelkomd door een warme, uitnodigende sfeer en vriendelijk personeel dat je met een glimlach ontvangt. De inrichting van het restaurant is modern en stijlvol, met een gezellige uitstraling die perfect past bij de Japanse eetervaring. Het eten bij Senso is gewoonweg heerlijk. De sushi is vers, smaakvol en met veel zorg bereid. Of je nu kiest voor een klassieke California roll, een verse nigiri of een van hun speciale sushi-creaties, elk gerecht is een smaakexplosie. De combinatie van smaken en texturen in de gerechten is uitstekend, en je proeft de kwaliteit van de ingrediënten in elke hap. De service bij Senso is ook een van de sterke punten. Het personeel is attent, vriendelijk en altijd bereid om je vragen over het menu te beantwoorden of aanbevelingen te doen. Dit draagt bij aan een ontspannen eetervaring waarin je je echt welkom voelt. Kortom, Senso is een topkeuze voor wie van sushi houdt en op zoek is naar een restaurant met lekkere gerechten, een fijne sfeer en een geweldige service. Een echte aanrader voor een gezellige lunch of diner met vrienden, familie of een date.

Delen Delen
image
Mark Sprenger
16 November 2024

Sushi is prima. Beter dan andere all you can eat sushi-tenten. 3,20 voor een glaasje limonade en 2,20 voor kraanwater is wel een beetje overdreven.

Delen Delen
image
Harry Keijser
4 November 2024

Complimenten! Vandaag hadden wij online wat hapjes besteld, waaronder een wakamé salade. Bij het uitpakken zagen wij echter geen wakamé, maar een komkommersalade. Jammer, maar wij hadden trek en zijn maar begonnen met eten. Het oplossen van dit slippertje zou waarschijnlijk langer duren dan de tijd die wij nodig hadden om de maaltijd naar binnen te werken. Maar ..... ongeveer een kwartiertje nadat de maaltijd was geleverd werd er aangebeld. De bezorger stond voor de deur met alsnog de bestelde Wakamé Salade! Een foutje maken is menselijk, maar het op eigen initiatief herstellen, is iets wat je niet vaak zult tegenkomen. Foutje is vergeven en complimenten voor de service! Harry.

Delen Delen