Bedankt voor je review. Na goedkeuring door onze redactie wordt je bericht geplaatst op de website.
Beoordelingen en reviews van Istanbul Eethuis

Hasine Efetürk
8 January 2025We hadden ons verheugd op een avondje met lekkere kapsalon. Toen we onze bestelling kregen dachten we dat t een verkeerde bezorging was, en dat we kipstukken voor de hele familie hadden gekregen maar er zat gwn kapsalon in wat ook eens nergens naar smaakte. 2 sterren voor de improvisatie. Als de bakken op zijn kan het handiger zijn om tijdelijk het gerecht van het aanbod eraf te halen of op tijd bij te bestellen. Het was niet op te eten. Heb ook nooit zoveel betaald voor 2 kapsalon en 2 ayran, 42,80€ voor iets wat maximaal de helft van de prijs zou moeten zijn. Schandalig. Zo'n simpel gerecht kan best met kwaliteit bereid worden.


Nikos van Kempen
18 October 2024Ik word altijd blij als ik wat bestel of ophaal bij Istanbul. Regelmatig bestel ik een kapsalon na het biljarten (uur of 2 ' s nachts). Rond deze tijd is Istanbul (vaak) nog geopend en bezorgen ze zeer snel. Zeker als je in je achterhoofd houdt dat het rond deze tijd een van de weinige open eettentjes is en ze dus waarschijnlijk nog meer bestellingen hebben. Het personeel is altijd zeer vriendelijk, zowel bij afhaal als bij bezorgen. Ik heb zelfs eens een paar keer voor een dichte deur gestaan, maar zelfs dan wil het personeel maar al te graag helpen (als de bestelling op dat moment niet al te gek is, uiteraard). Dan het eten: Persoonlijk vind ik het eten bij Istanbul altijd super. Ik bestel vaak een kapsalon (döner of shoarma)/turkse pizza(döner)/broodje shoarma/kipbucket. Foutjes in een bestelling komen wel eens voor maar dat is bij mij altijd zeer netjes opgelost. Ik bestel ook regelmatig wat extra's, bijvoorbeeld een Turkse pizza om 2 dagen later mee te nemen naar het werk en dat is, in de magnetron of zelfs koud, ook nog steeds erg lekker. Sausjes komen apart, maar dat vind ik zelf erg prettig. Heren van Istanbul, jullie worden super bedankt! Ga zo door!

Patrick
24 July 2024Laatste keer weer besteld en was dramatisch. Eerst krijgen we iemand aan de lijn die geen nederlands of engels sprak. Vervolgens moest een "klant" in de zaak de telefoon overnemen. Wij vroegen of onze kapsalons onderweg waren (dit duurde ondertussen al meer dan 1,5 uur), medewerker wist de klant te vertellen die ons weer sprak dat het al 10 minuten onderweg was. Wij met goede hoop wachten blijkt het nog eens 25 minuten te duren. Eenmaal op locatie was meneer te beroerd om uit te stappen. Doormiddel van een telefoontje wist ik dat die op de weg stond, ik naar buiten word het eten overhandigd door een 6 jarig jongetje???????? Wij waren eindelijk blij dat het eten er was maar jammer voor ons waren de kapsalons niet meer warm.... bestelde hier voor vaker maar nu nooit meer! (Ik had hier een 5 sterren review staan maar dat zijn ze niet meer waard!)

Agnieszka Ostasiewicz
21 July 2021Ik bestelde een mix van schotels en een Griekse salade. zoals je op de foto kunt zien, is de Griekse salade door de eigenaar van het restaurant van de bon verwijderd (gewassen) .. 🤬 toen ik het restaurant belde, kon ik helaas niet opschieten met de mensen die daar werkten. wachttijd 1,5 uur? Ik bestel nooit meer eten bij dit restaurant!!!